eprintid: 25272 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/52/72 datestamp: 2017-09-12 11:24:36 lastmod: 2017-09-12 11:32:24 status_changed: 2017-09-12 11:24:36 type: article metadata_visibility: show title: Педагогічна модель розвитку фахової компетентності викладачів ВВНЗ у системі післядипломної освіти language: ukraine abstract: Стаття присвячена обґрунтуванню педагогічної моделі розвитку фахової компетентності викладачів ВВНЗ у системі післядипломної освіти. У статті проведено аналіз наукових поглядів на проблему вибору оптимальних форм організації навчального процесу; фахового розвитку у системі неперервної освіти; компетентнісного підходу у системі військової освіти. Досліджено підходи до визначення термінів “модель” і “моделювання”, запропоновано авторське визначення педагогічної моделі розвитку фахової компетентності. Запропоновано структурно-функціональну модель розвитку фахової компетентності викладачів ВВНЗ у системі післядипломної освіти, до структури якої включено такі блоки: цілепокладання, організаційно-педагогічних умов, теоретико-методологічний, змістовний, організаційно-процесуальний і діагностично-результативний. Розкрито зміст основних структурних елементів моделі. keywords: модель, педагогічне моделювання, розвиток, фахова компетентність, викладач, післядипломна освіта creators_name: Рибчук, О. О. ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2017 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 2 (88) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 231-236 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / С. У. Гончаренко. - К. : Либідь, 1997. – 376 с. 2. Философский энциклопедический словарь / [глав. ред.: Л. Ф. Ильичев, П. Н. Федосеев, С. М, Ковалев, В. Г. Панов]. – М. : Сов. энцикл., 1983. – 840 с. 3. Психологический словарь / под ред. В. П. Зинченко, Б. Г. Мещерякова. – М. : Педагогика-Пресс, 1999. – 439 с. 4. Сушенцева Л. Л. Формування професійної мобільності майбутніх кваліфікованих робітників у професійно-технічних навчальних закладах: теорія і практика: монографія / Л. Л. Сушенцева ; за ред. Н. Г. Ничкало ; Ін-т проф.-техн. освіти НАПН України. – Кривий Ріг : Видавничий дім, 2011. – 439 с. 5. Бабанский Ю. К. Проблемы повышения эффективности педагогических исследований / Ю. К. Бабанский. – М.: Просвещение, 1982. – 192 с. 6. Ягупов В. В. Моделирование профессиональной компетентности выпускников профессиональных учебных заведений / В. В. Ягупов // Нові технології навчання : [зб. наук. пр. / гол. ред. Гребельник О.П.] / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти. — Київ, 2013. – Вип. 76. –– С. 144-152. 7. Бекирова А. Р. Модель профессиональной субъектности будущих учителей начальных классов / А. Р. Бекирова Електронний ресурс // Научно-методический электронный журнал “Концепт”. – 2016. – № 10 (октябрь). – URL: http://e-koncept.ru/2016/16211.htm. 8. Рибчук О. О. Структура та зміст фахової компетентності викладачів вищих військових навчальних закладів / О.О. Рибчук // Нові технології навчання: наук.-метод. зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України. – Київ, 2016. – Вип. 89, частина 1. – С. 190-196. 9. Ягупов В. В. Забезпечення якості професійно-технічної освіти: суб’єктний підхід / В. В. Ягупов. Електронний ресурс. Режим доступу – http://lib.iitta.gov.ua/7226/1/ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ_ЯКОСТІ_ПРОФЕСІЙНО.pdf citation: Рибчук, О. О. (2017) Педагогічна модель розвитку фахової компетентності викладачів ВВНЗ у системі післядипломної освіти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)). с. 231-236. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/25272/1/43.pdf