eprintid: 25274 rev_number: 9 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/52/74 datestamp: 2017-09-12 11:32:38 lastmod: 2017-09-12 11:39:11 status_changed: 2017-09-12 11:32:38 type: article metadata_visibility: show title: Художньо-педагогічний наратив як засіб формування культури педагогічного спілкування language: ukraine abstract: У статті окреслено сутність наративу, особливості художньо-педагогічного наративу, здійснено аналіз деяких аспектів реалізації педагогічного спілкування у художньо-педагогічних творах Олександра Захаренка та Івана Зязюна. Розповіді відомих учених-педагогів і письменників або розповіді про них, представлені у вигляді художньо-педагогічного наративу, дозволяють на конкретних прикладах відрефлексовувати індивідуальний досвід, яскравіше усвідомити нерозривну єдність наукового і творчого пошуку талановитих педагогів-наставників, підвищують рівень засвоєння інформації про культуру педагогічного спілкування як ефективного механізму особистісної взаємодії, що спрямована на взаємопізнання та взаєморозуміння. creators_name: Семеног, О. М. ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2017 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 2 (88) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 243-248 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Брунер Дж. Культура образования / Брунер Джером; пер. Л.В. Трубицыной, А.В. Соловьев; Моск.высш.шк. социальных и экон.наук. – М.: Просвещение, 2006. – 223 с. 2. Бухаров А.О. Нарративные методы обучения в современной школе [Электронный ресурс] / Александр Олегович Бухаров // Современная наука: актуальные проблемы теории и практики. – 2011. – Вып. 2. – Режим доступа : http://www.vipstd.ru/nauteh/index.php/en/--gn02-11/218-a 3. Донченко О.В. Золота медаль /О.В.Донченко. – К.: Рад. школа, 1983. – 464 с. 4. Закирова А. Ф. Основы педагогической герменевтики / А.Ф.Закирова: учеб. пособ. – Тюмень: Издательство Тюменского государственного университета, 2011. – 324 с. 5. Захаренко О. Поради колезі, народжені в школі над Россю /Олександр Захаренко // Освіта України. – 2005. – №59-60 6. Захаренко О. Поради колезі, народжені в школі над Россю /Олександр Захаренко. // Освіта України. – 2005. - № 61-62. 7. Захаренко О.А. Поспішаймо робити добро: Роздуми педагога-академіка про долю освіти і дитини, вчителя і родини, краю і Батьківщини /О.А.Захаренко. – Черкаси, 1997. – 28 с. 8. Зязюн І. Педагогіка добра: ідеали і реалії / І. Зязюн: наук-метод. посіб. – К.: МАУП, 2000. – 312 с. 9. Зязюн І.А. Філософія педагогічної дії: Монографія / І.А. Зязюн. – Черкаси: Вид. від. ЧНУ імені Богдана Хмельницького, 2008. – 608 с. 10. Леонтьев А. Н. Педагогическое общение / А. Н. Леонтьев. – М.: Знание, 1979. – 48 с. 11. Лещенко М. Ідеали добра в життєвих реаліях Івана Зязюна / М.Лещенко // Рідна школа. – 2001. –N8. – С.78–79. 12. Лещенко М.П. Діагностики якості діяльності викладача вищого навчального закладу в контексті освітнього менеджменту /М.П.Лещенко [Електронний ресурс] Режим доступу: /http://www.socd.univ.kiev.ua /sites/default/files/library/elopen/aktprob.11.197.pdf 13. Педагогічна майстерність: Підручник / І. А. Зязюн, Л. В. Крамущенко, І.Ф. Кривонос та ін.; За ред. І. А. Зязюна. – 2-ге вид. допов. і переробл. – К.: Вища шк., 2004. – 422 с. 14. Романовский А. Г. Об Учителе с любовью / А. Г. Романовский // Теорія і практика управління соціальними системами. – 2014. – № 4. – С. 20-28 [Електронний ресурс] Режим доступу: http://nbuv.gov.ua /UJRN/Tipuss_2014_4_6. 15. Семеног О. Мовна особистість учителя в художній літературі / Олена Семеног, Людмила Базиль : навч. посіб. – К.: Фенікс, 2008. – 288с. 16. Смолінська О.Є. Педагогічні наративи В.О. Сухомлинського / Олеся Євгенівна Смолінська // Людинознавчі студії: зб. наук. праць Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. – 2014. – Вип. 29. Педагогіка. – С. 182 — 192. 17. Сухомлинський В.О. Слово про слово // Сухомлинський В.О. Вибрані твори: в 5-ти т. – К.: Рад. шк., 1977. – Т.5. Статті. – С. 160-167. 18. Чурилова Е.Е. Автобиографический нарратив как средство репрезентации внутреннего плана развития личности /Чурилова Екатерина Евгеньевна // [Электронный ресурс] – Режим доступа: http://esa-conference.ru/wp-content/uploads/files/pdf/CHurilova-Ekaterina-Evgenevna.pdf 19. Цимбалюк М. Енергія добра академіка Івана ЗЯЗЮНА/ Микола Цимбалюк // Слово Просвіти. - Ч.10, 7–13 березня 2013 р. – С. 7-9. 20. Franzosi R. Narrative Analysis – or Why (and How) Sociologists should be Interested in Narrative / Roberto Franzosi // Annual Review of Sociology. – 1998.– Vol. 24. – P. 517 – 554. 21. Herman D. Narratology as a cognitive science // Image [&] Narrative. Issue 1. Cognitive Narratology. Published Sept. 2000. URL: http://www.imageandnarrative.be/narratology/davidherman.htm. 22. Oehlmann C. O sztuce opowiadania / Oehlmann C. /red. nauk. serii: prof. zw. dr. hab. Boguslaw Sliwerski / Wydanie Impuls, Krakow, 2012. – 330 s. citation: Семеног, О. М. (2017) Художньо-педагогічний наратив як засіб формування культури педагогічного спілкування. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)). с. 243-248. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/25274/1/45.pdf