%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Сидорчук, Н. Г. %D 2017 %F zu2:25275 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K професійно-педагогічна підготовка, компетентнісний підхід, доктор філософії. %N 2 (88) %P 249-253 %T Шляхи оновлення підготовки докторів філософії на засадах компетентнісної парадигми %U http://eprints.zu.edu.ua/25275/ %X У статті актуалізовано проблему оновлення підготовки докторів філософії на засадах компетентнісного підходу. Одним із засобів розв’язання поставленого завдання визначено введення у навчальний процес аспірантури обов’язкової навчальної дисципліни "Професійно-педагогічна компетентність викладача вищого навчального закладу". Розкрито змістове наповнення розробленого курсу та загальні механізми його апробації у ході підготовки слухачів всіх напрямів підготовки.