%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Слободянюк, І. Ю. %D 2017 %F zu2:25276 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K Електронні засоби навчання, вивчення фізики, унаочнення навчального матеріалу, Інтернет-ресурси %N 2 (88) %P 254-260 %T Електронні засоби навчання у системі інноваційних підходів для підвищення ефективності навчального процесу з фізики %U http://eprints.zu.edu.ua/25276/ %X Стаття присвячена питанню використання електронних засобів навчання у процесі вивчення фізики. Автором статті проаналізовано низку праць сучасних науковців у галузі педагогіки та фізики. Обґрунтовано, що використання електронних засобів навчання сприяє підвищенню інтересу і, як наслідок, посиленню ефективності навчання учнів. З’ясовано, що головним завданням електронних засобів навчання є трансформація інформації, що вивчається як візуальна, засвоєння якої є значно цікавішим та продуктивнішим. Подано класифікацію електронних засобів навчання за різними ознаками. На конкретних прикладах продемонстровано застосування деяких електронних засобів навчання на уроках фізики та визначено їх переваги.