eprintid: 25276 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/52/76 datestamp: 2017-09-12 11:39:26 lastmod: 2017-09-12 11:46:49 status_changed: 2017-09-12 11:39:26 type: article metadata_visibility: show title: Електронні засоби навчання у системі інноваційних підходів для підвищення ефективності навчального процесу з фізики language: ukraine abstract: Стаття присвячена питанню використання електронних засобів навчання у процесі вивчення фізики. Автором статті проаналізовано низку праць сучасних науковців у галузі педагогіки та фізики. Обґрунтовано, що використання електронних засобів навчання сприяє підвищенню інтересу і, як наслідок, посиленню ефективності навчання учнів. З’ясовано, що головним завданням електронних засобів навчання є трансформація інформації, що вивчається як візуальна, засвоєння якої є значно цікавішим та продуктивнішим. Подано класифікацію електронних засобів навчання за різними ознаками. На конкретних прикладах продемонстровано застосування деяких електронних засобів навчання на уроках фізики та визначено їх переваги. keywords: Електронні засоби навчання, вивчення фізики, унаочнення навчального матеріалу, Інтернет-ресурси creators_name: Слободянюк, І. Ю. ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2017 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 2 (88) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 254-260 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Башмаков А. И. Разработка компьютерных учебников и обучающих систем: монография / А. И. Башмаков, И. А. Башмаков. – М.: Информационно- издательский дом «Филинъ», 2003. – 616 с. 2. Бирка М.Ф. Інноваційні засоби навчання / М.Ф.Бирка // Освіта Буковини. – № 19 (91). – 20 травня 2011 р. – (вкладка: наукова діяльність). – С. 1-13. 3. Буртовий С. В. Електронні засоби навчання – від теорії до практики / С. В. Буртовий. – Кіровоград, 2014. – 48 с. 4. Заболотний В. Ф. Електронний засіб навчального призначення «ФІЗИКА-7» [Електронний ресурс] / В. Ф. Заболотний, М. І. Шут // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2011. – № 4(24). – Режим доступу до ресурсу: http://www.nbuv.gov.ua/old_jrn/e-journals/ITZN/2011_4/11zvfznp.pdf. 5. Зайченко І. В. Педагогіка: підручник / І. В. Зайченко. – 3-тє видання, перероблене та доповнене – К.: Видавництво Ліра-К, 2016. – 608 с. 6. Каршиев Х. Электронные средства и методы обучения для повышения эффективности учебного процесса / Х. Каршиев, Н. Аминова // Молодой ученый. – 2016. – №14. – С. 539–542. 7. Лапінський В. В. Проектування електронних засобів навчання з урахуванням проблем управління навчальним процесом / В. В. Лапінський // Збірник наукових праць «ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО ПІДРУЧНИКА». – 2011. – №11. – С. 751–758. 8. Лобода Ю. Г. Електронні засоби навчання: структура, зміст, класифікація [Електронний ресурс] / Ю. Г. Лобода // Електронне наукове фахове видання «Інформаційні технології і засоби навчання». – 2012. – Режим доступу до ресурсу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/649/492. 9. Поясок Т. Б. Електронні засоби навчання: педагогічний аспект / Т. Б. Поясок. // Педагогічний процес: теорія і практика. – 2010. – №2. – С. 164 –169. 10. Чернилевский Д. В. Дидактические технологии в высшей школ.: учеб. пособие для вузов / Д. В. Чернилевский. – М. : Юнити-Дана, 2002. – 437 с. citation: Слободянюк, І. Ю. (2017) Електронні засоби навчання у системі інноваційних підходів для підвищення ефективності навчального процесу з фізики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)). с. 254-260. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/25276/1/47.pdf