relation: http://eprints.zu.edu.ua/25280/ title: Українознавчий компонент мовознавчих дисциплін creator: Циганок, О. О. subject: LB Теорія і практика освіти description: У статті проаналізовано рівень наповнення українознавчим змістом дисциплін мовознавчого циклу, що вивчаються студентами-філологами Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Визначено ключові аспекти проблеми підготовки студентів-філологів до українознавчої роботи в школі та проаналізовано основні напрями вдосконалення мовної освіти фахівців. Доведено, що українська літературна мова є одним із основних чинників формування генофонду нації, визначальною константою в становленні українознавства, в якій зберігається світ поетичних уявлень, мораль, етика, душа народу. Автор статті наголошує на тому, що на заняттях студенти не тільки здобувають мовну освіту – тут формуються їхні погляди, характер, мораль, інтереси, оскільки сучасна школа потребує не просто педагога-викладача, а творчого, креативного, мислячого вчителя, який би вільно орієнтувався у проблемах освітнього простору. publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка date: 2017 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/25280/1/51.pdf identifier: Циганок, О. О. (2017) Українознавчий компонент мовознавчих дисциплін. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)). с. 276-281. ISSN 2076-6173 language: ukraine