%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Шевельова, О. Б. %D 2017 %F zu2:25282 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K компетенція, технологія навчання, організаційні форми навчання, вчитель початкових класів, освітній процес. %N 2 (88) %P 287-291 %T Удосконалення професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів %U http://eprints.zu.edu.ua/25282/ %X У статті розкриті зміст та значення формування професійних компетенцій у майбутніх учителів початкових класів. Обґрунтовано необхідність впровадження технологічного та компетентнісного підходів до фахової підготовки сучасного вчителя в контексті особистісної орієнтації освітнього процесу вищої педагогічної школи України. Визначено головні умови наближення сучасної школи до стандартів європейського освітнього простору. Сформульовано мету фахової підготовки вчителя початкових класів, яка передбачає формування його професійної компетентності. Проаналізовано структуру педагогічної діяльності за різними компонентами, технології навчання у вищій школі. Обґрунтовані вимоги до професійної підготовки та розкрита модель формування професійної компетентності майбутніх учителів початкових класів у світлі зростаючих запитів суспільства.