%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Авраменко, О. Б. %A Жмуд, О.В %D 2017 %F zu2:25294 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K вчитель інформатики, компетентність, архітектура комп’ютера та конфігурація комп’ютерних систем. %N 3 (89) %P 17-21 %T Зміст та структура предметної компетентності з архітектури комп’ютера та конфігурації комп’ютерних систем майбутніх учителів інформатики %U http://eprints.zu.edu.ua/25294/ %X У статті досліджується зміст та структура предметної компетентності з архітектури комп’ютера та конфігурації комп’ютерних систем (АК ККС) майбутніх учителів інформатики. Науковий пошук було спрямовано на конкретизацію елементів для характеристики предметної компетентності з АК ККС. В ході дослідження обґрунтовано поняття предметної компетентності з АК ККС майбутніх учителів інформатики. Основними компонентами в структурі предметної компетентності з АК ККС виділяємо: мотиваційно-ціннісний, організаційно-змістовний, когнітивно-операційний та особистісно-рефлексивний.