eprintid: 25294 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/52/94 datestamp: 2017-09-13 09:20:12 lastmod: 2017-09-13 09:25:58 status_changed: 2017-09-13 09:20:12 type: article metadata_visibility: show title: Зміст та структура предметної компетентності з архітектури комп’ютера та конфігурації комп’ютерних систем майбутніх учителів інформатики language: ukraine abstract: У статті досліджується зміст та структура предметної компетентності з архітектури комп’ютера та конфігурації комп’ютерних систем (АК ККС) майбутніх учителів інформатики. Науковий пошук було спрямовано на конкретизацію елементів для характеристики предметної компетентності з АК ККС. В ході дослідження обґрунтовано поняття предметної компетентності з АК ККС майбутніх учителів інформатики. Основними компонентами в структурі предметної компетентності з АК ККС виділяємо: мотиваційно-ціннісний, організаційно-змістовний, когнітивно-операційний та особистісно-рефлексивний. keywords: вчитель інформатики, компетентність, архітектура комп’ютера та конфігурація комп’ютерних систем. creators_name: Авраменко, О. Б. creators_name: Жмуд, О.В ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2017 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 3 (89) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 17-21 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Жалдак М. Модель системи соціально-професійних компетентностей учителя інформатики / М Жалдак, Ю Рамський., М Рафальська // Інформатика. – 2009. – № 20(500). – С. 3–11. 2. Спірін О. М. Теоретичні методичні засади професійної підготовки майбутніх учителів інформатики за кредитно-модульною системою : [монографія] / О. М. Спірін; [наук. ред. акад. М. І. Жалдака]. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2007. – 300 с. 3. Отрошко Т. В. Модель технічної компетентності майбутніх вчителів інформатики / Т. В. Отрошко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : [зб. наук. праць]. – Х. : УІПА, 2009. – № 24–25. – С. 177–188. 4. Зайцева О. Б. Формирование информационной компетентности будущих учителей средствами инновационных технологий: автореф. дис. на соиск.ученой.степени канд. пед. наук : спец. 13.00.02 ''Теория и методика обучения (информатика)'' / О. Б. Зайцева. – Брянск, 2002. – 19 с. 5. Лебедева М. Б. Что такое ИКТ-компетентность студентов педагогического университета и как ее формировать? / М. Б. Лебедева, О. Н. Шилова // Информатика и образование. – 2004. – № 3. – С. 95–100. 6. Макаренко Л. Л. Комп’ютерна грамотність як складова професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 ''Теорія і методика професійної освіти'' / Л. Л. Макаренко. – К., 2007. – 24 с. 7. Підгорна Т. В. Етапи формування інформативних компетентностей майбутніх вчителів хімії / Т. В. Підгорна // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія № 2 : Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання : [зб. наук. праць] / редрада. – К. : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – № 11(18). – С. 30–37. citation: Авраменко, О. Б., Жмуд, О.В (2017) Зміст та структура предметної компетентності з архітектури комп’ютера та конфігурації комп’ютерних систем майбутніх учителів інформатики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (89)). с. 17-21. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/25294/1/4.pdf