eprintid: 25298 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/52/98 datestamp: 2017-09-13 09:28:38 lastmod: 2017-09-13 09:35:39 status_changed: 2017-09-13 09:28:38 type: article metadata_visibility: show title: Особливості організаційної роботи з підручником як важлива складова професійної компетентності майбутнього вчителя language: ukraine abstract: В статті проаналізовано особливості організаційної роботи з підручником як особливо важливої складової професійної компетентності майбутнього вчителя. Визначено сучасні вимоги до шкільного підручника, розкрито основні теоретико-методологічні основи побудови сучасного шкільного підручника. Досліджено функції підручника, дана характеристика принципам формування навчального матеріалу шкільного підручника, а також основи його проектування. creators_name: Березюк, Ю. В. ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2017 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 3 (89) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 22-26 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Савченко О. Я. Концепція розроблення нової редакції Державного стандарту початкової загальної освіти / О. Я. Савченко //Початкова школа. – 2010. – № 4. – С. 1–5. 2. Зуев Д. Д. Школьный учебник / Д. Д. Зуев. – М. : Педагогика, 1983. – 232 с. 3. Плахотник В. М. Технологічність підручника як обов’язкова умова його ефективності / В. М. Плахотник // Проблеми сучасного підручника : зб. наук. праць. – К. : "Комп’ютер в школі та сім’ї", 1999. – Вип. 1. – С. 12–14. 4. Савченко О. Я. Ключові компетентності – інноваційний результат шкільної освіти / О. Я. Савченко // Рідна школа. – 2011. – № 8, 9. 5. Кодлюк Я. П. Теорія і практика підручникотворення в початковій освіті / Я. П. Кодлюк. – К. : Наш час, 2006. – 368 с. 6. Редько В. Г. Особливості змісту шкільних підручників з іноземних мов для учнів старшої школи / В. Г. Редько // Іноземні мови в навчальних закладах. – 2010. – № 5. 7. Дубасенюк О. А. Концептуальні положення педагогічної підготовки майбутніх вчителів на засадах полікультурності / О. А. Дубасенюк // Проблеми освіти : [зб. наук. праць]. – Вінниця–Київ, 2015. – Вип. 82. – С. 80–85. citation: Березюк, Ю. В. (2017) Особливості організаційної роботи з підручником як важлива складова професійної компетентності майбутнього вчителя. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (89)). с. 22-26. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/25298/1/6.pdf