%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Ващенко, С. В. %A Рибак, Т. М. %A Свисюк, О. В. %D 2017 %F zu2:25305 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K рекламний текст, професійна підготовка маркетологів, іноземна мова для спеціальних цілей, міжпредметні зв’язки, зміст курсу іноземної мови %N 3 (89) %P 45-50 %T Застосування іншомовного рекламного тексту в змісті курсу ''Іноземна мова'' для майбутніх маркетологів %U http://eprints.zu.edu.ua/25305/ %X У статті обґрунтовано доцільність застосування рекламного тексту як навчального матеріалу курсу іноземної мови для студентів спеціалізації ''Маркетинг''. Визначено особливості змісту навчання іноземної мови з огляду на необхідність практичного засвоєння фахових знань та навчальний потенціал іншомовної реклами. Запропоновано напрями впровадження рекламних текстів у навчальний курс іноземної мови для майбутніх маркетологів, а також завдання для успішної інтеграції запропонованого навчального матеріалу та традиційного змісту дисципліни.