eprintid: 25305 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/53/05 datestamp: 2017-09-13 09:44:24 lastmod: 2017-09-13 09:50:50 status_changed: 2017-09-13 09:44:24 type: article metadata_visibility: show title: Застосування іншомовного рекламного тексту в змісті курсу ''Іноземна мова'' для майбутніх маркетологів language: ukraine abstract: У статті обґрунтовано доцільність застосування рекламного тексту як навчального матеріалу курсу іноземної мови для студентів спеціалізації ''Маркетинг''. Визначено особливості змісту навчання іноземної мови з огляду на необхідність практичного засвоєння фахових знань та навчальний потенціал іншомовної реклами. Запропоновано напрями впровадження рекламних текстів у навчальний курс іноземної мови для майбутніх маркетологів, а також завдання для успішної інтеграції запропонованого навчального матеріалу та традиційного змісту дисципліни. keywords: рекламний текст, професійна підготовка маркетологів, іноземна мова для спеціальних цілей, міжпредметні зв’язки, зміст курсу іноземної мови creators_name: Ващенко, С. В. creators_name: Рибак, Т. М. creators_name: Свисюк, О. В. creators_id: 25960@gmail.com ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2017 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 3 (89) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 45-50 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Адамів С. Є. Формування професійної компетентності майбутніх маркетологів як педагогічна проблема / С. Є. Адамів // Науковий вісник Ужгородського університету. – Серія : Педагогіка. Соціальна робота. – Гол. ред. І. В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2013. – Вип. 29. – С. 12–15. 2. Чорний О. О. Актуальні проблеми підготовки майбутніх маркетологів у системі вищої освіти України / О. О. Чорний. – Ефективна економіка. – 2012. – № 3. – Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2012_3_27. 3. Подлесная Н. В. Языковые особенности текста рекламы автомобилей на английском языке [Електронний ресурс] / Н. В. Подлесная, Я. Н. Казанцева // Архив научных публикаций. – 2014. – Режим доступу до ресурсу : http://www.rusnauka.com/28_WP_2014/Philologia/2_177629.doc.htm. 4. Вавіліна С. Г. Лінгвістичні аспекти вивчення іншомовного рекламного тексту в системі підготовки журналістів / С. Г. Вавіліна // Вісник Запорізького національного університету. – 2011. – № 2. – С.94–102. citation: Ващенко, С. В., Рибак, Т. М., Свисюк, О. В. (2017) Застосування іншомовного рекламного тексту в змісті курсу ''Іноземна мова'' для майбутніх маркетологів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (89)). с. 45-50. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/25305/1/10.pdf