eprintid: 25309 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/53/09 datestamp: 2017-09-13 09:57:01 lastmod: 2017-09-13 10:02:48 status_changed: 2017-09-13 09:57:01 type: article metadata_visibility: show title: Педагогічна практика в системі підготовки майбутнього вчителя-філолога подвійного профілю: історія і сьогодення language: ukraine abstract: У статті проаналізовано особливості педагогічної практики у системі підготовки майбутнього вчителя-філолога подвійного профілю. Автор статті аналізує попередній досвід проведення педагогічної практики на філологічних факультетах та факультетах іноземних мов педагогічних вишів України. Дослідниця робить спробу оцінити попередній досвід організації педпрактики студентів-філологів і робить висновки про важливість його використання для вдосконалення сучасної підготовки вчителя-філолога подвійного профілю. creators_name: Гайдай, І. О. ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2017 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 3 (89) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 56-59 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Педагогічна Конституція Європи [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http ://yspu.org/images/0/00/Frankfurt2013.pdf. 2. Очерки истории школы и педагогической мысли народов СССР (1961 – 1986 гг.) / [отв. ред. Ф. Г. Паначин, М. Н. Колмакова]. – М., 1987. – 414 с. 59 3. Отчет об организации и проведении педпрактики за 1982 г. // Державний архів Житомирської області. – Ф. 98. – Оп. 2. – Спр. 1208. – 5 арк. 4. Отчеты о работе кафедр за 1983–1984 г. // Державний архів Житомирської області. – Ф. 98. – Оп. 2. – Спр. 1278. – 82 арк. 5. Бєланова Р. А. Гуманізація та гуманітаризація освіти в класичних університетах (Україна – США) : [монографія] / Бєланова Р. А. – К. : Центр практичної філософії, 2001. – 216 с. citation: Гайдай, І. О. (2017) Педагогічна практика в системі підготовки майбутнього вчителя-філолога подвійного профілю: історія і сьогодення. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (89)). с. 56-59. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/25309/1/12.pdf