%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Галян, О. І. %D 2017 %F zu2:25311 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K ідея, логіка, генерування, апробація, впровадження, розвиток, трансформація, суб’єктність особистості школяра, ХХ століття %N 3 (89) %P 60-66 %T Логіка генерування, розвитку та трансформації ідеї (на прикладі дослідження суб’єктності особистості школяра) %U http://eprints.zu.edu.ua/25311/ %X Статтю присвячено аналізу особливостей розвитку ідеї суб’єктності особистості школяра з позиції формальної, психологічної та педагогічної логіки. Розглянута проблема постає як подальша експлікація історико-педагогічного процесу,в якому представлено когнітивний аспект діяльності дослідників освіти, часові зміни педагогічної реальності та її суб’єкти. Розкрито чинники генерування педагогічних ідей у контексті дослідження суб’єктності особистості школяра. Акцентовано увагу на методах і змісті генерування ідеї суб’єктності у вітчизняному педагогічному дискурсі ХХ століття.