eprintid: 25311 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/53/11 datestamp: 2017-09-13 13:13:41 lastmod: 2017-09-13 13:13:41 status_changed: 2017-09-13 13:13:41 type: article metadata_visibility: show title: Логіка генерування, розвитку та трансформації ідеї (на прикладі дослідження суб’єктності особистості школяра) language: ukraine abstract: Статтю присвячено аналізу особливостей розвитку ідеї суб’єктності особистості школяра з позиції формальної, психологічної та педагогічної логіки. Розглянута проблема постає як подальша експлікація історико-педагогічного процесу,в якому представлено когнітивний аспект діяльності дослідників освіти, часові зміни педагогічної реальності та її суб’єкти. Розкрито чинники генерування педагогічних ідей у контексті дослідження суб’єктності особистості школяра. Акцентовано увагу на методах і змісті генерування ідеї суб’єктності у вітчизняному педагогічному дискурсі ХХ століття. keywords: ідея, логіка, генерування, апробація, впровадження, розвиток, трансформація, суб’єктність особистості школяра, ХХ століття creators_name: Галян, О. І. ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2017 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 3 (89) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 60-66 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Сухомлинська О. В. Розвиток особистості і освіта : історичний вимір / О. В. Сухомлинська // Педагогіка і психологія. – 2008. – № 2. – С. 15–26. 2. Онищенко В. Д. Фундаментальні педагогічні теорії : [монографія] / В. Д. Онищенко. – Львів : Норма, 2014. – 356 с. 3. Репина Н. И. Генезис идей сотрудничества в истории отечественной педагогики середины ХІХ – начала ХХ века : дис… канд. пед. наук : 13.00.01 / Репина Н. И. ; Уральск. гос. пед. ун-т. – Екатеренбург, 2004. – 178 с. 4. Тлумачний словник української мови [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http: //eslovnik.com/. 5. Філософський словник / за ред. В. І. Шинкарука ; [2-е вид., переробл. і доп.]. – К. : Голов. ред. Української радянської енциклопедії, 1986. – С. 211–212. 6. Коджаспирова Г. М. Словарь по педагогике / Г. М. Коджаспирова, А. Ю. Коджаспиров. – М. : ИКЦ "МарТ", 2005. – 448 с. 7. Ness R. B. Innovation Generation : How to Produce Creative and Useful Scientific Ideas / R. B. Ness. – New York : Oxford University Press, 2012. – 272 p. 8. Working with the Big Ideas in Science Education / W. Harlen (ed.). – Hatfield, UK : Association for Science Education, 2015. – 58 p. 9. Березівська Л. Д. Організаційно-педагогічні засади реформування шкільної освіти в Україні у ХХ столітті : дис... д-ра пед. наук : 13.00.01 / Березівська Л. Д. ; Ін-т педагогіки АПН України. – К., 2009. – 505 с. 10. Піроженко Л. В. Реформування змісту загальної середньої освіти (середина 60-х – початок 80-х рр. ХХ століття) : [монографія] / Л. В. Піроженко. – К. : Педагогічна думка, 2013. – 304 с. citation: Галян, О. І. (2017) Логіка генерування, розвитку та трансформації ідеї (на прикладі дослідження суб’єктності особистості школяра). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (89)). с. 60-66. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/25311/1/13.pdf