<> "The repository administrator has not yet configured an RDF license."^^ . <> . . . "Психолого-педагогічні аспекти професійної кар'єри особистості"^^ . "У статті розкривається зміст поняття \"професійна кар'єра\" та сутність психолого-педагогічних\r\nаспектів професійного розвитку особистості. Розглядаються види кар’єри й рівні професійної\r\nмайстерності, напрямки внутрішньоорганізаційної кар’єри та стадії професійної кар’єри. Також\r\nособлива увага відводиться розгляду періодизації професійного розвитку особистості. Визначається\r\nщо, проблеми динаміки розвитку професійної кар’єри сучасної особистості пов’язані з недостатнім\r\nрозвитком її кар’єрних орієнтацій щодо активної професійної самоактуалізації, усвідомлення\r\nособливостей власного особистісного і професійного потенціалу. З’ясовується і низка невирішених\r\nпроблем, які мають суттєвий вплив на успішне становлення та подальший розвиток як професійної\r\nдіяльності самої особистості, так і на розвиток явища кар’єри в цілому."^^ . "2017" . . "3 (89)" . . "Вид-во ЖДУ ім. І.Франка"^^ . . . "Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка"^^ . . . "20766173" . . . . . . . "Г. І."^^ . "Горохова"^^ . "Г. І. Горохова"^^ . . . . . . "Психолого-педагогічні аспекти професійної кар'єри особистості (Text)"^^ . . . "15.pdf"^^ . . . "Психолого-педагогічні аспекти професійної кар'єри особистості (Інший)"^^ . . . . . . "indexcodes.txt"^^ . . . "Психолого-педагогічні аспекти професійної кар'єри особистості (Інший)"^^ . . . . . . "lightbox.jpg"^^ . . . "Психолого-педагогічні аспекти професійної кар'єри особистості (Інший)"^^ . . . . . . "preview.jpg"^^ . . . "Психолого-педагогічні аспекти професійної кар'єри особистості (Інший)"^^ . . . . . . "medium.jpg"^^ . . . "Психолого-педагогічні аспекти професійної кар'єри особистості (Інший)"^^ . . . . . . "small.jpg"^^ . . "HTML Summary of #25338 \n\nПсихолого-педагогічні аспекти професійної кар'єри особистості\n\n" . "text/html" . . . "LB Theory and practice of education"@en . "LB Теорія і практика освіти"@uk . .