eprintid: 25339 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/53/39 datestamp: 2017-09-13 13:25:58 lastmod: 2017-09-13 13:30:41 status_changed: 2017-09-13 13:25:58 type: article metadata_visibility: show title: Використання технологій дистанційного навчання як засіб підвищення якості навчання інформатичних дисциплін іноземних студентів language: ukraine abstract: У статті розкрито значення використання дистанційних технологій навчання на сучасному етапі розвитку ІКТ у процесі підготовки іноземних студентів – майбутніх вчителів інформатики. Визначено місце та роль дистанційних технологій навчання у системі вищої освіти. Розглянуто поняття технологій дистанційного навчання, систем підтримки дистанційного навчання й уточнено поняття ''електронний навчальний курс'', визначено основні принципи методики використання технологій дистанційного навчання і її складові. Розглянуто різні види забезпечення технологій дистанційного навчання. Результатом дослідження є розроблені електронні навчальні курси з інформатичних дисциплін, адаптовані для іноземних студентів, і методичні рекомендації щодо використання технологій дистанційного навчання в підготовці майбутніх вчителів інформатики. keywords: інформаційно-комунікаційні технології; дистанційне навчання; технології дистанційного навчання; система підтримки дистанційного навчання; електронний навчальний курс. creators_name: Жмуд, О. В. creators_name: Чирва, Г.М. ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2017 publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 3 (89) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 78-84 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Наказ Міністерства освіти і науки України ''Про затвердження Положення про дистанційне навчання'' № 466 від 25.04.2013 р. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://zakon4.rada.gov.ua/laws/ show/z0703-13. 2. Кондратьев В. В. Концепция информатизации образования в технологическом университете / В. В. Кондратьев // Информационные технологии в образовании : материалы Конгресса конференций ''ИТО – 2003''. – М. : АНО ''ИТО'', 2003. – С. 24. 3. Герасименко І. В. Система підтримки дистанційного навчання, як складова інформаційного середовища ВНЗ / І. В. Герасименко // Проблеми сучасної педагогічної освіти : [зб. Статей]. – Сер.: Педагогіка і психологія. – Ялта : РВВ КГУ, 2013. – Вип. 40, ч. 4. – С. 22–30. 4. Конащук В. Українська бізнес-освіта: чи є межа для наслідування західного досвіду / В. Конащук // Ситуаційна методика навчання: український досвід : збірник статей / упор. О. Сидоренко, В. Чуба. – К. : Центр інновацій та розвитку, 2001. – С. 13–18. 5. Котенко В. В. Информационно-компьютерная компетентность как компонент профессиональной подготовки будущего учителя информатики [Электронный ресурс] / В. В. Котенко, С. Л. Сурменко // Вестник Омского государственного педагогического университета. – 2006. – Режим доступа : http://www.omsk.edu/article/vestnik-omgpu-114.pdf. citation: Жмуд, О. В., Чирва, Г.М. (2017) Використання технологій дистанційного навчання як засіб підвищення якості навчання інформатичних дисциплін іноземних студентів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (89)). с. 78-84. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/25339/1/16.pdf