eprintid: 25340 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/53/40 datestamp: 2017-09-13 13:29:18 lastmod: 2017-09-13 14:56:02 status_changed: 2017-09-13 13:29:18 type: article metadata_visibility: show title: Формування толерантності студента-медика як інструменту міжнаціонального спілкування language: ukraine abstract: У даній статті проаналізовано підходи до трактування поняття "толерантність". Представлено організаційний процес формування толерантної особистості засобами міжкультурної комунікації, який включає: визначення загальної мети і конкретних задач, ознайомлення студентів у процесі навчання мові з системою наукових знань про права й свободу людини та народів, про нації та їхні відносини, про раси та інші культури, розвиток позитивного досвіду культури спілкування тощо. Проаналізовано та розглянуто основні психологічні складові толерантності – емпатію й комунікативну компетентність. Представлено модель середовища, котре формує толерантне відношення. keywords: толерантність, адаптивна толерантність, конструктивна толерантність, інтолерантність, комунікативна толерантність, толерантна особистість. creators_name: Калашнік, Н. В. ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2017 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 3 (89) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Сагарда В. В. Навчання і виховання учнів національних меншин у контексті регіональних особливостей : Історії, реалії, проблеми, перспективи / В. В. Сагарда // Науковий вісник Ужгородського державного університету : Серія "Педагогіка. Соціальна робота" – Ужгород, 1998. – Вип. 1. – С. 59–68. 2. Дьяченко М. И. Психология высшей школы : [учеб. пособие для вузов] / М. И. Дьяченко, Л. А. Кандибович. – 2-е изд., перераб. и доп. – Минск : Изд–во БГУ, 1981. – 383 с. 3. Халеева И. И. Основы теории обучения пониманию иноязычной речи (подготовка переводчика) / И. И. Халеева. – М. : Высшая школа, 1989. – 238 с. 4. Бондырева С. К. Толерантность (введение в проблему) / С. К. Бондырева, Д. В. Колесов. – М. : МПСИ ; НПО ''МОДЭК'', 2003. – 240 с. 5. Бордовский Г. А. Управление качеством образовательного процесса / Г. А. Бордовский, А. А. Нестеров, С. Ю. Трапицын. – СПб. : Изд–во РГПУ им. А. И. Герцена, 2001. – 359 с. 6. Скалкин В. Л. Обучение диалоговой речи / В. Л. Скалкин. – К. : Рад. шк., 1989. – 158 с. 7. Палаткина Г. В. Формирование этнотолерантности у младших школьников / Г. В. Палаткина // Начальная школа. – 2003. – № 11. – С. 65–72. 8. Ступарик Б. М. Національна школа: витоки, становлення / Б. М. Ступарик. – К. : ІЗМН, 1998. – 336 с. citation: Калашнік, Н. В. (2017) Формування толерантності студента-медика як інструменту міжнаціонального спілкування. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (89)). ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/25340/1/17.pdf