%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Климова, К. Я. %D 2017 %F zu2:25342 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K творча обдарованість, креативність, креативна особистість, відкрите навчально- виховне середовище університету, традиційні та інноваційні форми навчання, позааудиторні виховні заходи. %N 3 (89) %P 96-99 %T Розвиток творчої обдарованості майбутнього фахівця у відкритому навчально-виховному середовищі університету: практичний аспект %U http://eprints.zu.edu.ua/25342/ %X Спираючись на дослідження українських та зарубіжних науковців, автор статті окреслює місце і значення художньої літератури як виду мистецтва у розвитку творчої обдарованості студентів. Характеризуючи літературно-мистецький напрям роботи колективу кафедри лінгвометодики та культури фахової мови, дослідниця наполягає на провідній ролі викладача-словесника у розвитку творчої обдарованості майбутніх фахівців, який є генератором ідей, літературознавчим та мовленнєвим авторитетом, креативною особистістю.