%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Ковальова, С. М. %D 2017 %F zu2:25343 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K технологія кейс-метода, навчальний процес, аналіз ситуації, професійна підготовка вчителя. %N 3 (89) %P 105-109 %T Технологія застосування кейс-методу в професійній підготовці вчителя в Україні %U http://eprints.zu.edu.ua/25343/ %X У статті розглянуто технологію застосування кейс-методу в професійній підготовці вчителя в Україні. Проаналізовано основні компоненти. Визначено, що робота з кейсами на заняттях дозволяє застосовувати теоретичні знання під час вирішення практичних завдань, допомагає розвивати у студентів самостійність мислення, пов’язуючи теорію з практикою. Зроблено висновок, що робота з кейсами носить творчий характер і є показником високого рівня педагогічної діяльності.