eprintid: 25346 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/53/46 datestamp: 2017-09-14 11:16:32 lastmod: 2017-09-14 11:16:32 status_changed: 2017-09-14 11:16:32 type: article metadata_visibility: show title: Мотивація як основа формування професійної мовної компетенції майбутніх розвідників ЗСУ language: ukraine abstract: У статті розглянуто основні аспекти мотивації військово-спеціальної мовної підготовки майбутніх розвідників ЗСУ. Визначено мотиваційні ресурси формування професійної іншомовної компетентності курсанта ВВНЗ. З’ясовано ефективні умови вивчення фахової термінології, як основи професійних навичок майбутнього спеціаліста. Обґрунтовано необхідність організації ефективного процесу навчання для вивчення фахових термінів. Окреслено алгоритм введення вузькоспеціальної термінології. keywords: військово-спеціальна мовна підготовка, професійно-орієнтована термінологія, мотиваційний ресурс, фахова комунікація, перекладацькі трансформації. creators_name: Нечипорук, Н. Л. creators_name: Супрунчук, Ю. О. ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2017 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 3 (89) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 116-120 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Канова Л. П. Основні форми та методи навчання курсантів іноземної мови у вищому військовому навчальному закладі [Електронний ресурс] / Л. П. Канова. – Режим доступу : http://eprints.zu.edu.ua/5269/1/vip_57_32.pdf. 2. Єфімова О. М. Удосконалення системи мовної підготовки курсантів вищих військових навчальних закладів [Електронний ресурс] / О. М. Єфімова. – Режим доступу : http://confesp.fl.kpi.ua/ru/node/1182. 3. Офіційний сайт Служби зовнішньої розвідки України [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://szru.gov.ua. 4. Щерба Д. В. Особливості впорядкування та перекладу термінології вербалізованих терміно-концептів (на прикладі терміноконцепту "Комп’ютерна безпека") / Д. В. Щерба // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . – 2015. – Вип. 2. – С. 227–231. – Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2015_2_47. 5. Король С. В. Вивчення іноземної мови як умова формування професійної компетентності сучасного фахівця / С. В. Король // Педагогічна освіта: теорія і практика. – 2012. – Вип. 11. – С. 161–165. – Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2012_11_31. 6. Ковтун О. В. Відтворення англомовної військової лексики українською мовою (на матеріалі документів НАТО) / О. В. Ковтун. – Режим доступу :irbis-nbuv.gov.ua. 7. Вороніна Г. Р. Шляхи ефективного вивчення професійно-орєнтованої термінології студентами технічних спеціальностей [Електронний ресурс] / Г. Р. Вороніна. – Режим доступу : http://confesp.fl.kpi.ua/ru/node/1135. 8. Карабан В .І. Переклад англійської наукової і технічної літератури. Граматичні труднощі, лексичні, термінологічні та жанрово-стилістичні проблеми / В. І. Карабан. – Вінниця : Нова книга, 2004. – 576 с. 9. Переклад англомовної громадсько-політичної літератури. Міжнародні конвенції в галузі прав людини : [навчальний посібник для студентів вищих закладів освіти] / [Черноватий Л. М., Карабан В. І. та ін.]. – Вінниця : Поділля-2000, 2003. – 212 с. citation: Нечипорук, Н. Л., Супрунчук, Ю. О. (2017) Мотивація як основа формування професійної мовної компетенції майбутніх розвідників ЗСУ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (89)). с. 116-120. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/25346/1/23.pdf