eprintid: 25353 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/53/53 datestamp: 2017-09-14 11:45:21 lastmod: 2017-09-14 11:52:50 status_changed: 2017-09-14 11:45:21 type: article metadata_visibility: show title: Формування мовленнєвої компетентності студентів у процесі оволодіння методикою української мови language: ukraine abstract: У статті наголошується на необхідності оволодіння студентами мовленнєвою компетентністю. Розглянуто основні комунікативні вміння та навички, які слід формувати у студентів протягом навчання у вищому навчальному закладі педагогічного спрямування. Підкреслюється важливість проведення систематичної роботи над збагаченням мовленнєвого запасу студентів, визначено основні критерії формування якісного мовленнєвого висловлювання (тематичний, інформативно-змістовий, мовно-структурний, ситуативний, евристичний, діяльнісний та ін.). keywords: мовленнєва компетентність, методика української мови, мовленнєві вміння та навички, збагачення мовленнєвого запасу студентів, критерії висловлювання. creators_name: Шевцова, Л. С. ispublished: pub subjects: LB divisions: sch_ela full_text_status: public date: 2017 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 3 (89) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 158-162 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Біляєв О. М. Культура мовлення вчителя-словесника / О. М. Біляєв // Дивослово. Науково-методичний журнал. – К., 1995. – № 1. – С. 38–44. 2. Голуб Н. Система вправ з риторики для студентів педагогічних спеціальностей / Н. Голуб // Дивослово. Науково-методичний журнал. – К., 2007. – № 12. – С. 21–25. 3. Горошкіна О. Соціокультурний аспект навчання української мови як іноземної / О. Горошкіна // Українська мова і література в школах України. Науково-методичний журнал. – К., 2015. – № 9 (149). – С. 30–32. 4. Кучерук О. А. Розвиток риторичної компетентності студентів-філологів у процесі риторичної освіти / О. А. Кучерук // Актуальні проблеми формування риторичної особистості вчителя в україномовному просторі : [збірник наукових праць]. – Житомир : Вид-во ЖДУ, 2015. – 220 с. 5. Зимняя И. А. Педагогическая психология : [yчебник для вузов] / И. А. Зимняя. – М. : Логос, 2004. – 384 с. 6. Федоренко Л. П. Принципы обучения русскому язику: [методическое пособие] / Л. П. Федоренко. – М. : Просвещение, 1973. – 160 с. 7. Жинкин Н. И. Речь как проводник информации / Н. И. Жинкин. – М. : Наука, 1982. – 160 с. 8. Леонтьев А. А. Психология общения : [научное пособие] / А. А. Леонтьев. – М. : Смысл, 1999. – 365 с. 9. Пассов Е. И. Коммуникативный метод обучения иностранному говорению : [методическое пособие] / Е. И. Пассов. – М. : Просвещение, 1991. – 223 с. 10. Педагогічна риторика: історія, теорія, практика: [монографія] / наук. ред. О. А. Кучерук. – К. : КНТ, 2016. – 258 с. citation: Шевцова, Л. С. (2017) Формування мовленнєвої компетентності студентів у процесі оволодіння методикою української мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (89)). с. 158-162. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/25353/1/30.pdf