%0 Journal Article %@ 2076-8184 %A Спірін, О. М. %A Вакалюк, Т. А. %D 2017 %F zu2:25406 %I Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України %J Інформаційні технології і засоби навчання %K програмування; основи програмування; web-орієнтовані технології навчання; критерії добору %N 60 %P 275-287 %T Критерії добору відкритих Web-opiєнтованих технологій навчання основ програмування майбутніх учителів інформатики %U http://eprints.zu.edu.ua/25406/ %V 4 %X У статті наведено критерії добору відкритих web-орієнтованих технологій навчання основ програмування майбутніх учителів інформатики. Аналіз наявних відкритих web-орієнтованих технологій навчання основ програмування майбутніх учителів інформатики дозволив поділити їх на: компілятори, автоматизовані системи перевірки завдань з програмування та інтелектуальні карти. До кожної з них визначено критерії та відповідні показники: для web-орієнтованих компіляторів та інтелектуальних карт виділено проектувальний та функціональний критерії, для web-орієнтованих автоматизованих систем перевірки завдань з програмування виділено проектувальний, інформаційнодидактичний та комунікаційний критерії. Наведено порівняльні таблиці для окремих web-орієнтованих технологій навчання основ програмування майбутніх учителів інформатики за визначеними критеріями та показниками.