eprintid: 25406 rev_number: 16 eprint_status: archive userid: 1314 dir: disk0/00/02/54/06 datestamp: 2017-10-04 16:36:15 lastmod: 2017-10-04 16:36:15 status_changed: 2017-10-04 16:36:15 type: article metadata_visibility: show title: Критерії добору відкритих Web-opiєнтованих технологій навчання основ програмування майбутніх учителів інформатики language: ukraine abstract: У статті наведено критерії добору відкритих web-орієнтованих технологій навчання основ програмування майбутніх учителів інформатики. Аналіз наявних відкритих web-орієнтованих технологій навчання основ програмування майбутніх учителів інформатики дозволив поділити їх на: компілятори, автоматизовані системи перевірки завдань з програмування та інтелектуальні карти. До кожної з них визначено критерії та відповідні показники: для web-орієнтованих компіляторів та інтелектуальних карт виділено проектувальний та функціональний критерії, для web-орієнтованих автоматизованих систем перевірки завдань з програмування виділено проектувальний, інформаційнодидактичний та комунікаційний критерії. Наведено порівняльні таблиці для окремих web-орієнтованих технологій навчання основ програмування майбутніх учителів інформатики за визначеними критеріями та показниками. keywords: програмування; основи програмування; web-орієнтовані технології навчання; критерії добору creators_name: Спірін, О. М. creators_name: Вакалюк, Т. А. creators_id: Oleg.Spirin@gmail.com ispublished: pub subjects: LB2300 subjects: QA75 subjects: QA76 divisions: sch_ami full_text_status: public date: 2017 date_type: published publication: Інформаційні технології і засоби навчання volume: 4 number: 60 publisher: Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України pagerange: 275-287 refereed: TRUE issn: 2076-8184 official_url: https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1815/1229 referencetext: [1] Національна доповідь про стан і перспективи розвитку освіти в Україні. Київ, Педагогічна думка, 2016. [2] Т. А. Вакалюк, "Структурно-функціональна модель хмаро орієнтованого навчального середовища для підготовки бакалаврів інформатики", Інформаційні технології і засоби навчання, № 3 (59), с. 51-61, 2014. [Електронний ресурс]. Доступно: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1674/1190 [3] В. Ю. Биков, та О. М. Спірін, та Л. А. Лупаренко, "Відкриті web-орієнтовані системи моніторингу впровадження результатів науково-педагогічних досліджень", Теорія і практика управління соціальними системами, вип. 1, с. 3-25, 2014. [4] О. С. Головня, "Критерїі добору програмних засобів віртуалізації у навчанні UNIX-подібних операцційних систем", Інформаційні технології в освіті, №24, с. 119-133, 2015. [5] О. А. Гальчевська, "Критерії та показники добору науковметричних систем у науково-педагогічних дослідженнях", [Електронний ресурс]. Доступно: http://lib.iitta.gov.ua/9202/1/galchevska_.pdf [6] О. А. Гальчевська, "Використання міжнародних наукометричних баз даних відкритого доступу в анукових дослідженнях", Інформаційні технології в освіті, №23, с. 115-126, 2015. [7] К. Р. Ковальська, "Добір комп’ютерного програмного забезпечення дистанційного навчання для організації післядипломної освіти вчителів інформатики", Інформаційні технології і засоби навчання, №5 (13), 2009. [Електронний ресурс]. Доступно: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/187/173 [8] К. Р. Колос, "Модель процесу та критерії добору компоннетів комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти", Інформаційні технології в освіті, №17, с. 109-117, 2013. [9] Л. А. Лупаренко, "Використання електронних журнальних систем відкритого доступу для випуску науково-освітніх видань: порівняльний аналіз програмного забзпечення", Інформаційні технології і засоби навчання, №5 (25), 2011. [Електронний ресурс]. Доступно: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/573/449 [10] С. Д. Бешелев, и Ф. Г. Гурвич Математико-статистические методы экспертных оценок. Москва, Статистика, 1980. [11] О. М. Спірін, та Т. А. Вакалюк, "Web-opiєнтовані технології навчання основ програмування майбутніх учителів інформатики" на Всеукр.наук.-практ.конф. Математика та інформатика у вищій школі: виклики сучасності, Вінниця, 2017, с. 61-65. [12] Codepad [Online]. Available: http://codepad.org/ [13] ideone.com. [Online]. Available: https://ideone.com/ [14] ALGOTESTER [Online]. Available: URL : http://algotester.com/uk.. [15] NetOI Olympiad [Online]. Available: https://www.olymp.vinnica.ua/index_ua.php?lng=ua [16] E-olymp: on-line check system [Online]. Available: www.e-olymp.com. [17] Bubbl.us [Online]. Available: https://bubbl.us/ [18] Mindomo [Online]. Available: https://www.mindomo.com/ru/ [19] Mindmeister [Online]. Available: https://www.mindmeister.com/ru [20] Философский словарь [Електронний ресурс]. Доступно: http://www.insai.ru/slovar/kriterii-0. [21] І. М. Дичківська, Інноваційні педагогічні технології: навчальний посібник. Київ, Академвидав, 2004. [22] В. В. Ковальчук, та Л. М. Моїсеєв. Основи наукових досліджень: навчальний посібник. Київ, Професіонал, 2005. [23] Енциклопедія освіти [Акад. пед. наук України ; гол. ред. В. Г. Кремень]. Київ, Юрінком Інтер, 2008. [24] Т. А. Вакалюк, "Розв'язування творчих задач з програмування майбутніми учителями інформатики", Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка, вип. 113, с. 109-114, 2013. citation: Спірін, О. М., Вакалюк, Т. А. (2017) Критерії добору відкритих Web-opiєнтованих технологій навчання основ програмування майбутніх учителів інформатики. Інформаційні технології і засоби навчання, 4 (60). с. 275-287. ISSN 2076-8184 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/25406/1/1815-7808-1-PB.pdf