%0 Journal Article %A Ковальова, Т. П. %D 2014 %F zu2:25536 %I Київ: Київський національний університет ім. Тараса Шевченка %J Мовні і концептуальні картини світу: збірник наукових праць. %K політичний дискурс, політична реклама, політичний слоган, адресат, адресованість, експліцитна інформація, імплікація, імпліцитна інформація %N 50 %P 375-385 %T Реалізація категорії адресованості в слоганах німецької та української політичної реклами %U http://eprints.zu.edu.ua/25536/ %X У статті досліджуються вербальні засоби вираження категорії адресованості в німецьких та українських політичних слоганах. Проаналізовано лексичні й граматичні маркери експліцитного та імпліцитного способів вираження адресата та визначена їх роль в реалізації комунікативно-прагматичного змісту слоганів. У процесі зіставного аналізу способів мовної репрезентації адресата виявлені специфічні особливості досліджуваних національних політичних дискурсів.