relation: http://eprints.zu.edu.ua/25549/ title: Рима як засіб інструментовки слоганів німецькомовної комерційної реклами creator: Ковальова, Т. П. creator: Тимощук, Ю. О. subject: P Філологія. Лінгвістика publisher: Вид-во ЖДУ імені Івана Франка date: 2016 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/25549/1/%D0%9A%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%D0%A2%D0%B8%D0%BC%D0%BE%D1%89%D1%83%D0%BA%20SEMPER_TIRO_5-2.pdf identifier: Ковальова, Т. П., Тимощук, Ю. О. (2016) Рима як засіб інструментовки слоганів німецькомовної комерційної реклами. Semper tiro: Студентський науково-літературний часопис (5). с. 41-44. language: ukraine