eprintid: 25549 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 6884 dir: disk0/00/02/55/49 datestamp: 2017-10-30 08:07:27 lastmod: 2017-10-30 08:07:27 status_changed: 2017-10-30 08:07:27 type: article metadata_visibility: show title: Рима як засіб інструментовки слоганів німецькомовної комерційної реклами language: ukraine creators_name: Ковальова, Т. П. creators_name: Тимощук, Ю. О. ispublished: pub subjects: P1 divisions: sch_eph divisions: kaf_rom_ger_lit full_text_status: public date: 2016 date_type: published publication: Semper tiro: Студентський науково-літературний часопис number: 5 publisher: Вид-во ЖДУ імені Івана Франка pagerange: 41-44 refereed: TRUE citation: Ковальова, Т. П., Тимощук, Ю. О. (2016) Рима як засіб інструментовки слоганів німецькомовної комерційної реклами. Semper tiro: Студентський науково-літературний часопис (5). с. 41-44. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/25549/1/%D0%9A%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%D0%A2%D0%B8%D0%BC%D0%BE%D1%89%D1%83%D0%BA%20SEMPER_TIRO_5-2.pdf