%0 Journal Article %A Климова, К. Я. %D 2017 %F zu2:25577 %I Житомир: Видавництво ЖДУ ім. І. Франка %J Актуальні проблеми текстотворення у лінгводидактичній та мистецтвознавчій площинах: збірник наукових праць (за матеріалами міжрегіонального науково-методичного семінару) / За ред. К. Я. Климової. %K Значення художньої літератури як особливого виду мистецтва у площині формування техніки сценічного читання у студентської та учнівської молоді %P 150-154 %T Значення художньої літератури як особливого виду мистецтва у площині формування техніки сценічного читання у студентської та учнівської молоді %U http://eprints.zu.edu.ua/25577/ %X Коли йдеться про дефініцію терміна "сценічне читання", кожен тлумачить його відповідно до своєї професійної діяльності, рівня освіти, ерудованості тощо. Але об’єднуючим ланцюгом усіх визначень є те, що виконавець прозового або поетичного твору зі сцени емоційно впливає на розум і почуття слухачів, реалізує авторський задум, приєднуючи до нього власне бачення змісту тексту.