%0 Journal Article %A Гордієнко, О. А. %D 2017 %F zu2:25578 %I Житомир: Видавництво ЖДУ ім. І. Франка %J Актуальні проблеми текстотворення у лінгводидактичній та мистецтвознавчій площинах: збірник наукових праць (за матеріалами міжрегіонального науково-методичного семінару) / За ред. К. Я. Климової. %K Проблеми використання комп’ютера на уроках української мови в початкових класах %P 18-22 %T Проблеми використання комп’ютера на уроках української мови в початкових класах %U http://eprints.zu.edu.ua/25578/ %X У рамках дії компетентнісної парадигми в освіті, з погляду сучасних мовознавців, на уроках української мови необхідно формувати мовні компетенції учнів; виробляти практичні навички володіння культурою мови, уміння користуватися словниками та іншою літературою; прищеплювати мовний смак, формувати лінгвістичні компетенції учнів, розширюючи їх знання про українську мову як багатофункціональну знакову систему й суспільне явище, виробляти лінгвокультурознавчу компетенцію, формуючи цілісне уявлення про мову як національно-культурний феномен, вдосконалювати вміння й навички самостійної роботи з навчально-науковим текстом