eprintid: 25616 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 1653 dir: disk0/00/02/56/16 datestamp: 2017-11-03 18:26:56 lastmod: 2017-11-03 18:26:56 status_changed: 2017-11-03 18:26:56 type: book_section metadata_visibility: show title: Особливості формування концептуальних засад інноваційного маркетингу підприємства language: ukraine creators_name: Вікарчук, О. І. ispublished: pub subjects: H1 divisions: sch_ecm full_text_status: public date: 2017 date_type: published publisher: Євенок О.О. place_of_pub: Житомир pagerange: 5-30 pages: 404 refereed: TRUE book_title: Імплементація наукових засад та перспективи досконалої маркетингової діяльності підприємств як ринково-орієнтованої концепції їх розвитку: колект. монографія/ за заг. ред. проф. Павловської Л.Д. citation: Вікарчук, О. І. (2017) Особливості формування концептуальних засад інноваційного маркетингу підприємства. In: Імплементація наукових засад та перспективи досконалої маркетингової діяльності підприємств як ринково-орієнтованої концепції їх розвитку: колект. монографія/ за заг. ред. проф. Павловської Л.Д. Євенок О.О., Житомир, с. 5-30. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/25616/1/selection.pdf