eprintid: 25620 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 1653 dir: disk0/00/02/56/20 datestamp: 2017-11-03 18:27:32 lastmod: 2017-11-03 18:27:32 status_changed: 2017-11-03 18:27:32 type: book_section metadata_visibility: show title: Моделювання конкурентного статусу у системі маркетингу підприємств language: ukraine creators_name: Павловська, Л. Д. creators_name: Косович, О. В. creators_id: olgak2270@gmail.com ispublished: pub subjects: H1 divisions: sch_ecm full_text_status: public date: 2017 date_type: published publisher: Євенок О.О. place_of_pub: Житомир pagerange: 30-56 pages: 404 refereed: TRUE book_title: Імплементація наукових засад та перспективи досконалої маркетингової діяльності підприємств як ринково-орієнтованої концепції їх розвитку: колект. монографія/ за заг. ред. проф. Павловської Л.Д. citation: Павловська, Л. Д., Косович, О. В. (2017) Моделювання конкурентного статусу у системі маркетингу підприємств. In: Імплементація наукових засад та перспективи досконалої маркетингової діяльності підприємств як ринково-орієнтованої концепції їх розвитку: колект. монографія/ за заг. ред. проф. Павловської Л.Д. Євенок О.О., Житомир, с. 30-56. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/25620/1/selection%20%281%29.pdf