eprintid: 25621 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 1653 dir: disk0/00/02/56/21 datestamp: 2017-11-03 18:27:55 lastmod: 2017-11-03 18:27:55 status_changed: 2017-11-03 18:27:55 type: book_section metadata_visibility: show title: Соціально-відповідальний маркетинг language: ukraine creators_name: Калініченко, О. О. ispublished: pub subjects: H1 divisions: sch_ecm full_text_status: public date: 2017 date_type: published publisher: Євенок О.О. place_of_pub: Житомир pagerange: 57-81 pages: 404 refereed: TRUE book_title: Імплементація наукових засад та перспективи досконалої маркетингової діяльності підприємств як ринково-орієнтованої концепції їх розвитку: колект. монографія/ за заг. ред. проф. Павловської Л.Д. citation: Калініченко, О. О. (2017) Соціально-відповідальний маркетинг. In: Імплементація наукових засад та перспективи досконалої маркетингової діяльності підприємств як ринково-орієнтованої концепції їх розвитку: колект. монографія/ за заг. ред. проф. Павловської Л.Д. Євенок О.О., Житомир, с. 57-81. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/25621/1/selection%20%282%29.pdf