eprintid: 25626 rev_number: 9 eprint_status: archive userid: 6884 dir: disk0/00/02/56/26 datestamp: 2017-11-06 12:39:52 lastmod: 2017-11-06 12:39:52 status_changed: 2017-11-06 12:39:52 type: article metadata_visibility: show title: Проблема інтерпретації у філософській герменевтиці Г.-Ґ. Гадамера та П. Рікера: літературознавча проекція language: ukraine abstract: В статті здійснюється аналіз теоретичних концепцій представників філософської герменевтики ХХ століття Г.-Ґ. Гадамера та П. Рікера з точки зору літературознавчої зацікавленості у теоретико-методологічному вирішенні проблеми інтерпретації літературного твору. Ця літературознавча проблема співвідноситься з загальнокультурною проблемою розуміння, що стає основною для філософської герменевтики, скерованої на осягнення феномену людини як суб’єкта буття-розуміння. Літературний твір як художня модель дійсності, аналітична модель художнього тексту та інтерпретаційна модель літературного твору розглядаються як складники єдиного інтерпретаційного процесу, що перетворює буття на розуміння. keywords: інтерпретація, розуміння, герменевтика, літературознавче моделювання, художній текст, літературний твір creators_name: Астрахан, Н. І. creators_id: astrakhann@rambler.ru ispublished: pub subjects: P1 divisions: kaf_rom_ger_lit full_text_status: public date: 2014 date_type: published publication: «З роду нашого красного…» Перша професорка Волині : зб. наук. пр. на пошану проф. Л. К. Оляндер / упор. М. В. Моклиця, Т. П. Левчук publisher: Луцьк : Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки pagerange: 238-253 refereed: TRUE citation: Астрахан, Н. І. (2014) Проблема інтерпретації у філософській герменевтиці Г.-Ґ. Гадамера та П. Рікера: літературознавча проекція. «З роду нашого красного…» Перша професорка Волині : зб. наук. пр. на пошану проф. Л. К. Оляндер / упор. М. В. Моклиця, Т. П. Левчук. с. 238-253. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/25626/1/%D0%A4%D0%B8%D0%BB%D0%BE%D1%81%D0%BE%D1%84%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F%20%D0%B3%D0%B5%D1%80%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%B5%D0%B2%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0.pdf