eprintid: 25688 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 6461 dir: disk0/00/02/56/88 datestamp: 2017-11-15 16:21:53 lastmod: 2017-11-15 16:21:53 status_changed: 2017-11-15 16:21:53 type: article metadata_visibility: show title: Траєкторія навчання олімпіадного програмування мовою Python тематично дібраних задач сайту E-Olimp language: ukraine creators_name: Матвійчук, С. В. ispublished: pub subjects: LB1603 divisions: sch_ami full_text_status: public date: 2017-11-09 date_type: published publication: Актуальні питання сучасної інформатики number: 5 publisher: Вид-во О.О.Євенок, Житомир pagerange: 36-39 refereed: TRUE referencetext: 1. Жуковський С.С. Аналіз, дослідження та розв’язування конкурсних задач під часучнівської олімпіади з інформатики / С.С.Жуковський // Інформаційні технології в освіті. - 2010. - № 5. - С. 152-159. 2. Жуковський С. С. Використання Інтернет-порталу організаційно-методичногозабезпечення "E-OLIMP" для підготовки обдарованих школярів до олімпіади з інформатики / С. С. Жуковський // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2010. - № 8. - С. 47-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2010_8_14 3. Кобилинський В.І. Сім кроків в E-Оlymp / В.І. Кобилинський // НВК «Овруцькагімназія ім. Малишка – ЗОШ І ступеня». - Овруч, 2017. – 49 с. 4. Коростіянець Т.П. Індивідуальна освітня траєкторія – освітня програма студента /Т.П. Коростіянець. // Науковий вісник Донбасу. - 2013. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvd_2013_1_18 5. Матвійчук С. В. Задачі ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з інформатики вЖитомирській області в 2016 році та рекомендації щодо їх розв’язування / С. С. Жуковський, С. В. Матвійчук // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2016. - № 8. - С. 39-44.85 6. Шевчук П.Г. Основні підходи добору мови та середовища програмування як засобівнавчання // П. Г. Шевчук / Інформаційні технології і засоби навчання: електронне наукове фахове видання [Електронний ресурс] / Ін-т інформ. технологій і засобів навчання АПН України, Ун-т менеджменту освіти АПН України; гол. ред.: В. Ю. Биков. – 2010. – № 3(17). – Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/251 7. E-olimp. Інтернет-портал організаційно-методичного забезпечення дистанційнихолімпіад з програмування для обдарованої молоді навчальних закладів України [Інтернет ресурс] – Режим доступу: http://www.e-olimp.com/ citation: Матвійчук, С. В. (2017) Траєкторія навчання олімпіадного програмування мовою Python тематично дібраних задач сайту E-Olimp. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 36-39. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/25688/1/%D0%9C%D0%B0%D1%82%D0%B2%D1%96%D0%B9%D1%87%D1%83%D0%BA%20%D0%A1.%20%D0%92..pdf