eprintid: 25695 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 6461 dir: disk0/00/02/56/95 datestamp: 2017-11-16 09:14:58 lastmod: 2017-11-16 09:14:58 status_changed: 2017-11-16 09:14:58 type: article metadata_visibility: show title: Шляхи реалізації практико-орієнтованого підходу у навчанні основ програмування учнів загальноосвітньої школи language: ukraine creators_name: Базурін, В. М. ispublished: pub subjects: LB1603 divisions: sch_ami full_text_status: public date: 2017-11-09 date_type: published publication: Актуальні питання сучасної інформатики number: 5 pagerange: 53-54 refereed: TRUE referencetext: 1. Алферьева М.К. Блог учителя информатики и математики Алферьевой М.К. : Практико-ориентированный подход в обучении информатике [електронний ресурс] /М.К.Алферьева. – Режим доступу: http://amk64.blogspot.com/2013/10/blog-post_26.html.Доступно 06.10.2017 р. 2. Бардус І.О. Реалізація міжпредметних зв’язків за видами та функціями діяльності припрофесійно-орієнтованому навчанні фундаментальних дисциплін майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю / І.О.Бардус // Збірник наукових праць Уманськогодержавного педагогічного університету ім. Павла Тичини. Педагогічні науки. – 2014. –Частина 1. – С.15–22. 3. Николаева М.А. Методика разработки и применения ситуационных задач,предназначенных для формирования профессиональных компетенций / М.А. Николаева,С.Л. Калачев, Л.В. Карташова // Слово учителю [електронний ресурс]. – Режим доступу:http://slovo.mosmetod.ru/avtorskie-materialy/item/912-nikolaeva-m-a-kalachjov-s-l-kartashova-l-v-metodika-razrabotki-i-primeneniya-situatsionnykh-zadach-prednaznachennykh-dlya-formirovaniya-professionalnykh-kompetentsij/912-nikolaeva-m-a-kalachjov-s-l-kartashova-l-v-metodika-razrabotki-i-primeneniya-situatsionnykh-zadach-prednaznachennykh-dlya-formirovaniya-professionalnykh-kompetentsij Доступно: 06.10.2017 р. citation: Базурін, В. М. (2017) Шляхи реалізації практико-орієнтованого підходу у навчанні основ програмування учнів загальноосвітньої школи. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 53-54. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/25695/1/%D0%91%D0%B0%D0%B7%D1%83%D1%80%D1%96%D0%BD%20%D0%92.%D0%9C..pdf