eprintid: 25701 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 6461 dir: disk0/00/02/57/01 datestamp: 2017-11-16 10:11:56 lastmod: 2017-11-16 10:11:56 status_changed: 2017-11-16 10:11:56 type: article metadata_visibility: show title: STEM-освіта – продовження компетентнісного підходу language: ukraine creators_name: Бажан, Л. В. ispublished: pub subjects: LB1603 divisions: sch_ami full_text_status: public date: 2017-11-09 date_type: published publication: Актуальні питання сучасної інформатики number: 5 publisher: Вид-во О.О.Євенок, Житомир pagerange: 67-69 refereed: TRUE referencetext: 1. Балик Н. Р. Підходи та особливості сучасної STEM-освіти / Н. Р. Балик, Г. П. Шмигер // Фізико-математична освіта : науковий журнал. – 2017. – Випуск 2(12). – С. 26-30. 2. Інформатика 5–9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів / Міністерство освіти і науки України. – К., 2017. – 24 с. 3. Меморандум про створення Коаліції STEM-освіти [Електронний ресурс] / Режим доступу: http://csr-ukraine.org/wp-content/uploads/2016/01/ STEM_memorandum_FINAL_%D0%9011.pdf. 4. Мінтій І. С. Формування у студентів педагогічних університетів компетентностей з програмування на основі функціонального підходу : дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (інформатика) / Мінтій Ірина Сергіївна; Національний педагогічний ун-т ім. М. П. Драгоманова. – К., 2013. – 21 c. 5. STEM-освіта – Інститут модернізації змісту освіти [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://imzo.gov.ua/stem-osvita/ 6. Відділ STEM-освіти – Інститут модернізації змісту освіти [Електронний ресурс]. –Режим доступу : https://imzo.gov.ua/pro-imzo/struktura/viddil-stem-osviti/. citation: Бажан, Л. В. (2017) STEM-освіта – продовження компетентнісного підходу. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 67-69. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/25701/1/%D0%91%D0%B0%D0%B6%D0%B0%D0%BD%20%D0%9B.%20%D0%92..pdf