eprintid: 25711 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 6461 dir: disk0/00/02/57/11 datestamp: 2017-11-17 19:59:37 lastmod: 2017-11-17 19:59:37 status_changed: 2017-11-17 19:59:37 type: article metadata_visibility: show title: CMS як засіб створення навчальних ресурсів language: ukraine creators_name: Степушенко, О. А. ispublished: pub subjects: QA75 subjects: QA76 divisions: sch_ami full_text_status: public date: 2017-11-09 date_type: published publication: Актуальні питання сучасної інформатики number: 5 publisher: Вид-во О.О.Євенок, Житомир pagerange: 93-95 refereed: TRUE referencetext: 1. Vakaliuk T. Cloud LMS As A Tool For Designing Cloud-Based Learning Environment ForBachelor Of Informatics [Electronic resourse] / T. Vakaliuk // Journal of Modern Technology &Engineering. – 2017. – Vol.2. – No.2. – PP.107-113. – Mode of access:http://jomardpublishing.com/UploadFiles/Files/journals/JTME/V2N2/VakaliukT.pdf 2. Вакалюк Т.А. Переваги застосування існуючих моделей розробки програмногозабезпечення у реальному проекті / Т. А. Вакалюк, О. В. Куліковська // Теорія і практикапрофесійної підготовки фахівців у контексті загальноєвропейських інтеграційних процесів.–Житомир: Вид-во ЖДУ, 2016. – С. 56-59 3. Вакалюк Т. А. Огляд існуючих моделей хмарних послуг для використання у вищихнавчальних закладах / Т. А. Вакалюк // Тези доповідей VIII Міжнародної науково-технічноїконференції «Інформаційно-комп’ютерні технології – 2016» (22–23 квітня 2016 р.). –Житомир : ЖДТУ, 2016. – С. 215-217. 4. Горнаков С. Осваиваем популярные системы управления сайтом (CMS)//. Горнаков С. -2009. - C. 336. 5. Савельєва Н. Системи управління контентом (укр.)// Відкриті системи. - 2004. - № 4. 6. Система керування вмістом : [Електронний ресурс] // Вікіпедія – вільна енциклопедія. –Режим доступу: https://uk.wikipedia.org/wiki/Система_керування_вмістом citation: Степушенко, О. А. (2017) CMS як засіб створення навчальних ресурсів. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 93-95. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/25711/1/%D0%A1%D1%82%D0%B5%D0%BF%D1%83%D1%88%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%9E.%D0%90.pdf