eprintid: 25723 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 6461 dir: disk0/00/02/57/23 datestamp: 2017-11-20 11:20:51 lastmod: 2017-11-20 11:20:51 status_changed: 2017-11-20 11:20:51 type: article metadata_visibility: show title: Застосування проектного підходу у процесі професійної підготовки програмістів у ВНЗ language: ukraine creators_name: Конюхов, С. Л. ispublished: pub subjects: LB2300 divisions: sch_ami full_text_status: public date: 2017-11-09 date_type: published publication: Актуальні питання сучасної інформатики number: 5 publisher: Вид-во О.О.Євенок, Житомир pagerange: 113-116 refereed: TRUE referencetext: 1. Баранюк О.Ф. Проблемно-орієнтоване навчання у програмній інженерії / О.Ф. Баранюк //Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету ім. В.Винниченка]. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. –2016. – Випуск 9. – С. 3-10. 2. Бублик В.В. Особливості впровадження навчальної групової розробки програмних систем/ В.В. Бублик, А.О. Афонін, С.О. Борозенний // Наук. зап. НаУКМА. Сер. Комп’ют. науки.–2008. – Т. 86. – С. 73-77. 3. Вайсфельд М. Объектно-ориентированное мышление / М. Вайсфельд. – СПб.: Питер,2014. – 304 с. 4. Лещук С.О. Окремі методичні аспекти підготовки ІТ-фахівців / С.О. Лещук //Інформаційні технології в освіті. – 2017. – № 1(30). – С. 81-96. – DOI: 10.14308/ite000621. 5. Осадчий В.В. Досвід розробки та апробації навчального курсу «Вступ до спеціальності»(інженер-програміст) / В.В. Осадчий, К.П. Осадча // Проблеми інженерно-педагогічноїосвіти. – 2014. – №42-43. – С. 87-93. 6. Освітні технології: Навч.-метод. посіб. / О.М. Пєхота, А.З. Кіктенко, О.М. Любарська таін.; За ред. О.М. Пєхоти. – К.: А.С.К., 2001. – 256 с. 7. Поморова О.В. Сучасні проблеми оцінювання якості програмного забезпечення / О.В.Поморова, Т.О. Говорущенко // Радіоелектронні і комп’ютерні системи. – 2013. – № 5(64). – С. 319-327. 8. Седов В.Є. Формування фахової компетентності майбутніх інженерів - програмістів вумовах магістратури: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04 – теорія та методика професійноїосвіти / Седов Віктор Євгенович. – Херсон, 2016. – 238 с. 9. Стрюк А.М. Теоретико-методичні засади комбінованого навчання системногопрограмування майбутніх фахівців з програмної інженерії : монографія / А.М. Стрюк //Теорія та методика електронного навчання. – Кривий Ріг: Видавничий відділ ДВНЗ«Криворізький національний університет», 2015. – Том VI. – Випуск 1 (6): спецвипуск«Монографія в журналі». – 286 с. 10. Kruhlyk V. Formation of professional competences of future engineer programmers in theprocess of independent educational activity / V. Kruhlyk // Інформаційні технології в освіті. –2017. – No 2(31). – pp. 55-68. – DOI: 10.14308/ite000633. citation: Конюхов, С. Л. (2017) Застосування проектного підходу у процесі професійної підготовки програмістів у ВНЗ. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 113-116. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/25723/1/%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D1%8E%D1%85%D0%BE%D0%B2%20%D0%A1.%D0%9B..pdf