eprintid: 25736 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 6461 dir: disk0/00/02/57/36 datestamp: 2017-11-20 11:21:50 lastmod: 2017-11-20 11:21:50 status_changed: 2017-11-20 11:21:50 type: article metadata_visibility: show title: Про доцільність використання конструктивного підходу в навчанні розв’язувати задачі на екстремум language: ukraine creators_name: Семеніхіна, О. В. creators_name: Друшляк, М. Г. ispublished: pub subjects: LB2300 divisions: sch_ami full_text_status: public date: 2017-11-09 date_type: published publication: Актуальні питання сучасної інформатики number: 5 publisher: Вид-во О.О.Євенок, Житомир pagerange: 147-150 refereed: TRUE referencetext: 1. Дубровский В. Учимся работать с «Математическим конструктором» / В. Дубровский // Математика. – 2009. – №13. – С. 2-48. 2. Раков С. А. Компьютерные эксперименты в геометри / С. А. Раков, В. П. Горох. – Х.: МП Регіон. центр нових інф. технологій, 1996. – 176с. 3. Hohenwarter M. Introducing Dynamic Mathematics Software to Secondary School Teachers: The Case of GeoGebra / M. Hohenwarter // Journal of Computers in Mathematics and Science Teaching. – 2008. – 28, 2. – P. 135-146. 4. Ширикова Т.С. Методика обучения учащихся основной школы доказательству теорем при изучении геометри с использованием GeoGebra / Т.С. Ширикова // дис…канд.пед наук: 13.00.02 – Теория и методика обучения и воспитания (математика). – Архангельск. – 2014. – 250 с. 5. Апостолова Г. В. Геометрія: 11 клас: підручник для загальноосвітніх навчальних закладів: академічний рівень, профільний рівень / Г. В. Апостолова. – К.: Генеза, 2011. – 304с. citation: Семеніхіна, О. В., Друшляк, М. Г. (2017) Про доцільність використання конструктивного підходу в навчанні розв’язувати задачі на екстремум. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 147-150. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/25736/1/%D0%A1%D0%B5%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%96%D1%85%D1%96%D0%BD%D0%B0%20%D0%9E.%D0%92..pdf