eprintid: 25743 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 6461 dir: disk0/00/02/57/43 datestamp: 2017-11-20 13:24:26 lastmod: 2017-11-20 13:24:26 status_changed: 2017-11-20 13:24:26 type: article metadata_visibility: show title: Електронний контроль знань: його види та функції language: ukraine creators_name: Москаленко, Т. О. ispublished: pub subjects: LB divisions: sch_ami full_text_status: public date: 2017-11-09 date_type: published publication: Актуальні питання сучасної інформатики number: 5 publisher: Вид-во О.О.Євенок, Житомир pagerange: 166-168 refereed: TRUE referencetext: 1. Вакалюк Т. А. Види та призначення електронних засобів навчання / Т. А.Вакалюк // Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології у виробництві та освіті: стан, досягнення, перспективи розвитку: матеріали Всеукраїнської науково- практичної Internet-конференції. – Черкаси, 2014. – C. 110–112. 2. Вакалюк Т. А. Використання інформаційно-комунікаційних технологій взагальноосвітніх школах для підвищення якості освіти / Вакалюк Т. А., Шевельова М. К. // Інформаційно-комунікаційні технології як засіб підвищення якості освіти/ Зб. наук. gр. [ред. кол.: В.Є. Берека (гол) та ін.]. – Хмельницький : Видавництво ХОІППО, 2015. – С. 40-45 3. Ерецкий М. І., Пороцкий Е. С. Перевірка знань, умінь і навиків. – М., 1978. 4. Лернер І. Я. Якість знань учнів. Якими повинно бути? – М.,1978. 5. Махмутов М. І. Сучасний урок. – М., 1985. 6. Методологические правила конструирования компьютерных педагогическихтестов / Васильев В.И., Демидов А.Н., Малышев Н.Г., Тягунова Т.Н. М., ВТУ, 2000, 64 с. 7. Полонський В. М. Оцінка знань школярів. М., 1981. 8. Якість знань учнів та його вдосконалення /Під ред. М. Н. Скаткина, В. В.Краєвського. – М., 1978. citation: Москаленко, Т. О. (2017) Електронний контроль знань: його види та функції. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 166-168. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/25743/1/%D0%9C%D0%BE%D1%81%D0%BA%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%A2.%D0%9E..pdf