eprintid: 25751 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 6461 dir: disk0/00/02/57/51 datestamp: 2017-11-20 13:28:58 lastmod: 2017-11-20 13:28:58 status_changed: 2017-11-20 13:28:58 type: article metadata_visibility: show title: Про результати педагогічного експерименту використання технологій візуалізації в навчальному процесі language: ukraine creators_name: Білошапка, Н. М. ispublished: pub subjects: LB2300 subjects: QA75 divisions: sch_ami full_text_status: public date: 2017-11-09 date_type: published publication: Актуальні питання сучасної інформатики number: 5 publisher: Вид-во О.О.Євенок, Житомир pagerange: 185-188 refereed: TRUE referencetext: 1. Zimmermann W. Visualization in Teaching and Learning Mathematics / W. Zimmermann, S.Cunningham. – Washington, DC: Mathematical Association of America, 1991. – p. 230. 2. Безуглий Д. Візуалізація як сучасна стратегія навчання // Фізико-математична освіта.Науковий журнал. – Суми : СумДПУ ім. А.С. Макаренка, 2014. – № 1 (2). – С. 5-11. 3. Далингер В.А. Формирование визуального мышления у учащихся в процессе обученияматематике: Учебное пособие / В.А. Далингер. – Омск: Изд-во ОмГПУ, 1999. – 156 с. 4. Семеніхіна О.В., Друшляк М.Г. Візуалізація знань як актуальний запит інформаційногосуспільства до сфери освіти / О.В. Семеніхіна, М.Г. Друшляк // Фізико-математичнаосвіта. Науковий журнал. Суми: СумДПУ ім. А.С.Макаренка, 2016. [Електроннийресурс]. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/itpf/2016/.../1480 5. Чудаева Т.Д. Визуализация науроках математики // Научный альманах. 2016. – № 11-3(25). – С. 168-170. citation: Білошапка, Н. М. (2017) Про результати педагогічного експерименту використання технологій візуалізації в навчальному процесі. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 185-188. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/25751/1/%D0%91%D1%96%D0%BB%D0%BE%D1%88%D0%B0%D0%BF%D0%BA%D0%B0%20%D0%9D.%D0%9C..pdf