eprintid: 25780 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 6461 dir: disk0/00/02/57/80 datestamp: 2017-11-21 08:52:46 lastmod: 2017-11-21 08:52:46 status_changed: 2017-11-21 08:52:46 type: article metadata_visibility: show title: Принципи навчання як складова методики формування економічної компетентності студентів технічних спеціальностей з використанням програмно-імітаційних комплексів language: ukraine creators_name: Антонюк, Д. С. ispublished: pub subjects: LB2300 subjects: QA75 subjects: QA76 divisions: sch_ami full_text_status: public date: 2017-11-09 date_type: published publication: Актуальні питання сучасної інформатики number: 5 publisher: Вид-во О.О.Євенок, Житомир pagerange: 253-256 refereed: TRUE referencetext: 1. Антонюк Д.С. Модель формування економічної компетентності студентів технічнихспеціальностей з використанням програмно-імітаційних комплексів: фактори впливу тапедагогічні умови. / Д.С. Антонюк // Матеріали VI Всеукраїнської науково-практичноїконференції з міжнародною участю «Науково-дослідна робота в системі підготовкифахівців-педагогів у природничій, технологічній і комп’ютерній галузях» (13-15вересня 2017р., м. Бердянськ).- Бердянськ : БДПУ, 2017. – 260 с. – С. 21-23. 2. Урсул А.Д. Информатизация общества и переход к устойчивому развитию цивилизации[Текст] / А.Д. Урсул // Вестник РОИВТ. – 1993. – № 1-3. – С. 35-45. 3. Дидактика средней школы / Под ред. М. Н. Скаткина. - М., 1982 citation: Антонюк, Д. С. (2017) Принципи навчання як складова методики формування економічної компетентності студентів технічних спеціальностей з використанням програмно-імітаційних комплексів. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 253-256. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/25780/1/%D0%90%D0%BD%D1%82%D0%BE%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20%D0%94.%D0%A1..pdf