eprintid: 25813 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 6461 dir: disk0/00/02/58/13 datestamp: 2017-11-21 11:28:56 lastmod: 2017-11-21 11:28:56 status_changed: 2017-11-21 11:28:56 type: article metadata_visibility: show title: Розробка плагіну для реалізації можливостей візуального програмування в LMS Moodle language: ukraine creators_name: Шевченко, С. В. ispublished: pub subjects: LB2300 subjects: QA76 divisions: sch_ami full_text_status: public date: 2017-11-09 date_type: published publication: Актуальні питання сучасної інформатики number: 5 publisher: Вид-во О.О.Євенок, Житомир pagerange: 338-339 refereed: TRUE referencetext: 1. Славко Г.В. Система онлайн-освіти "Математика.укр" та інтерактивні веб-технології анімаційних візуалізацій навчального матеріалу [Електронний ресурс] // П’ята міжнародна науково- практична конференція Moodle Moot Ukraine 2017. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle – 2017. – Режим доступу до ресурсу: http://2017.moodlemoot.in.ua/course/view.php?id=73 2. Демида Б., Сагайдак С., Копил І. Системи дистанційного навчання: огляд, аналіз, вибір // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Комп'ютерні науки та інформаційні технології. –2011 - № 694. – С. 98−107. 3. Славко Г. В. Розробка та інтеграція плагінів математичного спрямування у систему дистанційної освіти Moodle / Г. В. Славко, В. В. Решетило, С. В.Шевченко // Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського - 2017. - Вип. 2(1). - С. 48-53. 4. Славко Г.В. Розробка та впровадження інтерактивної перевірки програмних кодів у системі онлайн-освіти "Математика.укр" [Електронний ресурс] // Інформатика та системні науки. – 2017. – Режим доступу до ресурсу: http://dspace.puet.edu.ua/bitstream/123456789/5552/1/22%20Славко.pdf. citation: Шевченко, С. В. (2017) Розробка плагіну для реалізації можливостей візуального програмування в LMS Moodle. Актуальні питання сучасної інформатики (5). с. 338-339. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/25813/1/%D0%A8%D0%B5%D0%B2%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%A1.%D0%92..pdf