%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Бацуровська, І. В. %A Доценко, Н. А. %D 2017 %F zu2:25843 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K інформаційно-освітнє навчальне середовище, дистанційний курс, персоналізація навчання, освітні ресурси, медіа-об’єкти. %N 4 (90) %P 10-16 %T Дослідження стану використання студентами інженерних спеціальностей електронної навчальної інформації %U http://eprints.zu.edu.ua/25843/ %X У статті представлено дослідження стану використання студентами інженерних спеціальностей електронної навчальної інформації. З’ясовано потреби студентів інженерних спеціальностей при вивченні загальнотехнічних дисциплін та надано рекомендації щодо створення електронного навчального контенту дистанційних курсів. Обґрунтовано необхідність побудови курсу з використанням медіа-об’єктів, виконання покрокового контролю отриманих знань та навичок та безперервного зв’язку між студентом і викладачем за допомогою платформи MOODLE.