eprintid: 25845 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/58/45 datestamp: 2017-11-24 21:46:42 lastmod: 2017-11-24 21:46:42 status_changed: 2017-11-24 21:46:42 type: article metadata_visibility: show title: Прикладна спрямованість викладання вищої математики студентам економічного профілю ВНЗ language: ukraine abstract: У статті представлено основи прикладної спрямованості викладання вищої математики майбутнім економістам. Запропоновано систему професійно орієнтованих математичних задач з економічною складовою, яка попередньо потребує побудови необхідної математичної моделі процесу, вибору для цього необхідного математичного апарату, методу та способу розв’язання. Визначено функції системи задач прикладної спрямованості. keywords: задачі з економічним змістом, математичні моделі, економічне і математичне мислення. creators_name: Бондаренко, З. В. creators_name: Кирилащук, С. А. creators_id: zlatikbond@gmail.com creators_id: ksa07750@gmail.com ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2017 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 4 (90) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 22-26 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Фомкіна О. Г. Удосконалення методики навчання математики в економічному вузі : шляхи, форми і засоби, перспективи : [монографія] / О. Г. Фомкіна. – Полтава : РВВ ПУСКУ, 2008. – 122 с. 2. Думанська Т. В. Складові математичної компетентності бакалаврів економіки / Т. В. Думанська // Збірник наукових праць молодих вчених Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. – Кам'янець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2014. – Вип. 7. – С. 135–136. 3. Бондаренко З. В. Співвідношення між фундаментальною і професійною спрямованістю навчання вищої математики майбутніх інженерів / З. В. Бондаренко, С. А. Кирилащук // Наукові записки. – Випуск 8. – Частина 2. – Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. – Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2015. – С. 3–8. 4. Гончарова О. М. Міжпредметний підхід до навчання студентів економічних спеціальностей / О. М. Гончарова // Вісник Черкаського університету імені Богдана Хмельницького. Педагогічні науки. – Черкаси : Черкаський університет імені Богдана Хмельницького, 2011. – Частина II, Випуск 199. – С. 6–10. 5. Дутка Г. Я. Формування вмінь студентів розв'язувати прикладні задачі при навчанні математики в коледжах економічного профілю : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Ганна Яківна Дутка. – К., 1998. – 187 с. 6. Кирилащук С. А. Педагогічні умови формування інженерного мислення студентів технічних університетів у процесі навчання вищої математики : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Кирилащук Світлана Анатоліївна ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. – Вінниця, 2010. – 20 с. 7. Ткач Ю. М. Професійна спрямованість навчання вищої математики у системі економічної освіти / Ю. М. Ткач // Дидактика математики : проблеми і дослідження : [міжнародний збірник наукових робіт]. – Вип. 35. – Донецьк : Вид-во ДонНУ, 2011. – С. 93–97. citation: Бондаренко, З. В., Кирилащук, С. А. (2017) Прикладна спрямованість викладання вищої математики студентам економічного профілю ВНЗ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (90)). с. 22-26. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/25845/1/6.pdf