%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Вакалюк, Т. А. %D 2017 %F zu2:25846 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K критерії, критерії добору, хмаро орієнтована система підтримки навчання, хмаро орієнтоване навчальне середовище. %N 4 (90) %P 27-32 %T Критерії добору хмаро орієнтованої системи підтримки навчання як складової хмаро орієнтованого навчального середовища для підготовки бакалаврів інформатики %U http://eprints.zu.edu.ua/25846/ %X У даній статті розкривається сутність критеріїв та показників добору хмаро орієнтованої системи підтримки навчання для підготовки бакалаврів інформатики. Визначено три критерії добору, а також описано до кожного критерію його показники. Наведено порівняльну характеристику певних хмаро орієнтованих систем підтримки навчання (Google Classroom, Moodle, Edmodo, Studyboard, Oracle, Learner Nation, iSpring, Canvas, Schoology, Blackboard, NeoLms) по всіх критеріях та показниках.