eprintid: 25846 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/58/46 datestamp: 2017-11-24 21:46:49 lastmod: 2017-11-24 21:46:49 status_changed: 2017-11-24 21:46:49 type: article metadata_visibility: show title: Критерії добору хмаро орієнтованої системи підтримки навчання як складової хмаро орієнтованого навчального середовища для підготовки бакалаврів інформатики language: ukraine abstract: У даній статті розкривається сутність критеріїв та показників добору хмаро орієнтованої системи підтримки навчання для підготовки бакалаврів інформатики. Визначено три критерії добору, а також описано до кожного критерію його показники. Наведено порівняльну характеристику певних хмаро орієнтованих систем підтримки навчання (Google Classroom, Moodle, Edmodo, Studyboard, Oracle, Learner Nation, iSpring, Canvas, Schoology, Blackboard, NeoLms) по всіх критеріях та показниках. keywords: критерії, критерії добору, хмаро орієнтована система підтримки навчання, хмаро орієнтоване навчальне середовище. creators_name: Вакалюк, Т. А. ispublished: pub subjects: LB divisions: sch_ami full_text_status: public date: 2017 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 4 (90) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 27-32 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Вакалюк Т. А. Основні характеристики хмаро орієнтованого навчального середовища для підготовки бакалаврів інформатики / Т. А. Вакалюк // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія № 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання : [зб. наук. праць]. – Редрада. – К. : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – № 19 (26). – 260 с. – С. 154–157. 2. Вакалюк Т. А. Структурно-функціональна модель хмаро орієнтованого навчального середовища для підготовки бакалаврів інформатики [Електронний ресурс] / Т. А. Вакалюк // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2017. – № 3 (59). – С. 51–61. – Режим доступу до журн. : http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1674/1190. 3. Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології : [навчальний посібник] / Дичківська І. М. – К. : Академвидав, 2004. – 352 с. – ISBN 966-8226-17-8. 4. Ковальчук В. В. Основи наукових досліджень : [навч. посіб.] / В. В. Ковальчук, Л. М. Моїсеєв. – [3-е вид.] – К. : Професіонал, 2005. – 240 с. 5. Философский словарь [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://www.insai.ru/slovar/kriterii-0. 6. Вакалюк Т. А. Вибір хмарної платформи для проектування хмаро орієнтованого навчального середовища для підготовки бакалаврів інформатики / Т. А. Вакалюк // Наукові записки. – Випуск 8. – Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. Частина 3. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2015. – С. 3–7. 7. Вакалюк Т. А. Переваги використання хмарної LMS NEO перед іншими аналогами при проектуванні хмаро орієнтованого середовища навчання для підготовки бакалаврів інформатики / Т. А. Вакалюк // Сборник материалов XIІ Международной конференции "Стратегия качества в промышленности и образовании" (30 мая – 2 июня 2016 г., Варна, Болгария). – Международный научный журнал Acta Universitatis Pontica Euxinus – Специальный выпуск. – Днепропетровск, Варна. – 2016. – С. 505–510. 8. Вакалюк Т. А. Модель процесів взаємодії учасників навчального процесу у хмаро орієнтованому навчальному середовищі / Т. А. Вакалюк // Збірник матеріалів ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених ''Наукова молодь-2015'' (10 груд. 2015 р., м. Київ) / за заг. ред. проф. Бикова В. Ю. та Спіріна О. М. – К. : ІІТЗН НАПН України, 2015. – 148 с. – С. 13–16. citation: Вакалюк, Т. А. (2017) Критерії добору хмаро орієнтованої системи підтримки навчання як складової хмаро орієнтованого навчального середовища для підготовки бакалаврів інформатики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (90)). с. 27-32. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/25846/1/7.pdf