eprintid: 25849 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/02/58/49 datestamp: 2017-11-24 21:39:46 lastmod: 2017-11-24 21:46:42 status_changed: 2017-11-24 21:39:46 type: article metadata_visibility: show title: Аналіз зарубіжного досвіду вдосконалення умов фахової підготовки майбутніх геодезистів language: ukraine abstract: Проведено аналіз програм професійної підготовки майбутніх фахівців в області геодезії, землеустрою та картографії на прикладі університетів розвинутих країн: Франції, Швеції, Німеччини, Австрії, Великобританії. Здійснено уточнення основних вимог до абітурієнтів зазначених напрямків та тривалість підготовки студентів на здобуття освітніх ступенів ''Бакалавр'' і ''Магістр'' в галузі геодезії. Схарактеризовано основні цілі і завдання освітніх програм в підготовці інженерів геодезичних спеціальностей. Проаналізовані навчальні плани підготовки майбутніх фахівців, умови проходження навчально-виробничих практик. keywords: геодезія та землеустрій, інженерна освіта, компетентнісний підхід, професійні компетентності, освітні програми. creators_name: Гонгало, Н. В. creators_id: nataliiahonhalo@gmail.com ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2017 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 4 (90) publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 43-48 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Наказ МОН України від 06.11.2015 № 1151 ''Про особливості запровадження переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2015 року № 266'' [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://old.mon.gov.ua/files/normative/2016-01-18/4636/nmo-1151.pdf. 2. Михайлюк М. Зарубежный опыт прфессиональной подготовки инженеров в области наноэлектроники (на примере Великобритании) / М. Михайлюк // Порівняльна професійна педагогіка № 2 (4), 2012 : [наук. журнал] / голов. ред. Н. М. Бідюк. – К.-Хмельницький : ХНУ, 2012. – 231 с. – С. 181–186. 3. Кукушкіна Л. А. Сучасні вимоги до фахівців інженерного профілю в Україні та Німеччині в контексті інтеграції / Л. А. Кукушкіна // Педагогічний альманах : [збірник наукових праць] / редкол. В. В. Кузьменко (голова) та ін. – Херсон : КВНЗ ''Херсонська академія неперервної освіти'', 2014. – Випуск 23. – C. 163–168. 4. Тишковець В. В. Використання світового досвіду підготовки картографів-геодезистів для сталого розвитку вищої географічної освіти в Україні / В. В. Тишковець, В. М. Опара // Проблеми безперервної географічної освіти і картографії : [збірник наукових праць]. – Харків, 2014. – Випуск 20. – С. 126–129. 5. Школа геометрів та топографів [Електронний ресурс] – Режим доступу : http://www.esgt.cnam.fr/. 6. Страсбургська Національна школа мистецтв і промисловості [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www-ensais.u-strasbg.fr/. 7. Королівський технологічний інститут [Електронний ресурс] – Режим доступу : https://www.kth.se/en. 8. Ганноверський університет ім. Лейбніца [Електронний ресурс] – Режим доступу : https://www.uni-hannover.de/. 9. Віденський технологічний університет [Електронний ресурс] – Режим доступу : https://www.tuwien.ac.at/en/. 10. Університет Східного Лондона [Електронний ресурс] – Режим доступу : http://www.uel.ac.uk/. citation: Гонгало, Н. В. (2017) Аналіз зарубіжного досвіду вдосконалення умов фахової підготовки майбутніх геодезистів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (90)). с. 43-48. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/25849/1/10.pdf