relation: http://eprints.zu.edu.ua/25875/ title: Диференційовані завдання у процесі вивчення частин мови в початкових класах creator: Кальніцька, О. subject: LB Теорія і практика освіти subject: LB1501 Початкова освіта description: Важливим завданням сучасної початкової школи є формування всебічно та гармонійно розвиненої особистості, розвиток здібностей кожного. Одним із шляхів розв’язання цього завдання виступає диференціація навчання, яка допомагає враховувати вікові та індивідуальні особливості учнів молодшого шкільного віку. Доречним є застосування диференційованого підходу на уроках української мови, а особливо під час вивчення такого складного розділу мовознавства, як морфологія. publisher: Житомир: Видавництво ЖДУ ім. І. Франка date: 2017 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/25875/1/%D0%9A%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%96%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0.doc.pdf identifier: Кальніцька, О. (2017) Диференційовані завдання у процесі вивчення частин мови в початкових класах. Актуальні проблеми текстотворення у лінгводидактичній та мистецтвознавчій площинах: збірник наукових праць (за матеріалами міжрегіонального науково-методичного семінару) / За ред. К. Я. Климової.. с. 67-70. language: ukraine