%0 Journal Article %A Кальніцька, О. %D 2017 %F zu2:25875 %I Житомир: Видавництво ЖДУ ім. І. Франка %J Актуальні проблеми текстотворення у лінгводидактичній та мистецтвознавчій площинах: збірник наукових праць (за матеріалами міжрегіонального науково-методичного семінару) / За ред. К. Я. Климової. %K Диференційовані завдання у процесі вивчення частин мови в початкових класах %P 67-70 %T Диференційовані завдання у процесі вивчення частин мови в початкових класах %U http://eprints.zu.edu.ua/25875/ %X Важливим завданням сучасної початкової школи є формування всебічно та гармонійно розвиненої особистості, розвиток здібностей кожного. Одним із шляхів розв’язання цього завдання виступає диференціація навчання, яка допомагає враховувати вікові та індивідуальні особливості учнів молодшого шкільного віку. Доречним є застосування диференційованого підходу на уроках української мови, а особливо під час вивчення такого складного розділу мовознавства, як морфологія.